Sunday, April 8, 2012

BILA LELAKI MERAJUK




Pheww tarik nafas panjang-panjang sebelum memulakan penulisan ini. Tajuk kali ni kemain lagi. Selalu perempuan jer yang asyik-asyik merajuk tapi sekali lelaki merajuk jenuh nak dipujuknya.


Aku tak tau la ampa ada pengalaman atau tak dengan lelaki yang merajuk tu. Sekali sekala ok la tapi kalau asyik merajuk lebih pada perempuan itu dah lebih. Mau ke ada pasangan macam tu? Opkos la kita tak mau kan tapi bila kita sebagai perempuan merajuk mau la kan keh3... =P


Bila seseorang lelaki tu merajuk mungkin ada sebab. Mungkin dah hilang sabar sangat kot. Selama ni kita jer yang asyik merajuk tapi sekali dia merajuk baru kita ketahuan kot betul tak??


Dalam perhubungan ni perlu ada tolak ansur kalau tak ada benda ni memang perhubungan itu tak akan berjaya. Kadang-kadang kita ni terlalu ego, sama-sama tak nak mengalah sebab itu la asyik bergaduh ja. Kesannya hubungan tu terputus.


Sebab tu la Allah selalu tetapkan jodoh kita dengan orang yang berlawanan perangai dengan kita dan disitulah tugas kita untuk mencari keserasian.


Berbalik pada tajuk bila lelaki merajuk apa yang kita nak buat? Kalau perempuan merajuk bagi bunga, cokelat, ayat manis sket dah boleh cair tapi kalau lelaki agak-agak berkesan ker? So apa cadangan ampa? Bagi aku guna senjata yang paling mujarab iaitu air mata haha.. Kalau tak berkesan juga tak tau la. Hati batu pa pasangan ampa tu. Kui3...


Dan paling terbaik sekali jangan sesekali buat lelaki merajuk. Pada lelaki yang mengada nak tengok reaksi pasangan ampa merajuk try la merajuk sekali cuma jangan reaksi dia nanti buat ampa sakit hati plak sudah la.... keh3...




3 comments:

  1. lelaki merajuk suka mendiamkan diri je la... ntah, selalu biarkan aja

    ReplyDelete
  2. tp kami yg perempuan nie jrang nk merajuk... die pn jarang merajok..

    sbb masing2 x pandai nk memujuk nt buat sakit ati jer klu merajuk tp xda org nk pujuk... kihkihkih

    ReplyDelete
  3. hahhahhha, mmg tensen au tgk laki majuk. tp jarang sgtlah kalau tgk laki nih majuk..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi