Thursday, April 19, 2012

CINTA SEORANG BLOGGER #6


Sambungan dari Kisah Cinta Seorang Blogger #5


Assalamualaikum….


Saya sudah membaca entry Ari, malah tiba-tiba traffic blog saya meningkat disebabkan itu. Hehe…Tapi bukan traffic yang dicari, ia sekadar menutupi gemuruh di hati.

Malah ketika saya menaip entry ini, tangan saya menggigil. Saya faham bukan sesuatu yang mudah apatah lagi bila ia membabitkan soal hati.

Begitu juga diri saya. Tapi saya sudah berserah segala-galanya kepada Allah SWT kerana saya percaya hanya Allah yang tahu apa yang terbaik untuk kita.

Kadang-kadang tak semua yang kita inginkan akan menjadi kenyataan Cuma dengan izin Allah swt jika Dia berkehendakkan begitu maka jadilah seperti.

Cuma bila ia membabitkan soal hati dan perasaan saya tidak berani untuk membicarakannya. Siapa saya untuk berbicara mengenai ini sedangkan ada yang lebih berhak untuk didahulukan.

Mungkin pada Ari dengan menulis dalam blog inilah cara terbaik untuk meluahkan isi hati. Tapi pada saya itu bukan cara yang terbaik. Mungkin Ari ada sebab tersendiri. Dan saya memohon maaf saya tidak dapat menerima cara kamu ini.


Maafkan saya.


*************






Sejak lamaran Ari ditolak oleh Mira, Ari telah menutup blognya. Mira pula diserang hebat dengan komen-komen yang marahkannya kerana menolak Ari dan membuatkan Ari hilang dari dunia Blog. Namun ada juga pembaca yang menghormati dan menerima keputusan Mira dengan hati yang terbuka.


Mira turut menerima kritikan pembaca dengan hati yang terbuka. Bagi dirinya dia ada prinsip sendiri. Cuma dia agak kecewa bila hubungannya dengan Ari berakhir begini. Inikah lelaki yang akan melindunginya nanti? Jika begini caranya mungkin keputusan ini adalah yang terbaik.


Namun tak siapa tahu di dalam hati Mira, terdetik satu perasaan yang dia sendiri tidak mengerti. Perasaan apakah itu? Adakah perasaan bersalah untuk melindung rasa hati??






3 comments:

  1. Mira hargai apa yg Ari buat tue tapi mungkin itu bukan yg terbaik.. mendiamkan cinta sblm halal untuknya bukankah itu yg terbaik...

    mesti Ari ada buat perancangan lain tue... cepat lah abiskan... hihihihi

    ReplyDelete
  2. ishhhh ishhh ishhh. kejam dowhh. ahahahhaa

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi