Monday, April 2, 2012

KECUT PERUT




Dear Blog,


Baru-baru ni aku dapat berita yang bisa membuat urat-urat perut ku mahu tersembul keluar. Tiba-tiba rasa kecut perut bila fikir akan saat itu.


Eh betul ker ni? Dah sedia ke aku? Setiap kali dengar benda yang sama perasaan kecut tu mesti ada. Takut. Macam-macam perkara aku fikirkan. Apa yang penting restu ibu bapa.


Dengan slumbernya aku call bapak aku bagitau dan dengan slumbernya bapak aku menerima apa yang aku khabarkan itu hehe...


Apa plan seterusnya?? Tunggu lagi seminggu lebih ;)





11 comments:

  1. Hmmm apa nak teka eh? Ada orang masuk meminang kah? hehehe

    ReplyDelete
  2. ehem! nak menikah dah ke? hehehe =D

    ReplyDelete
  3. wahhh..macam ade berita baek je ni? ehem! ;p

    ReplyDelete
  4. punya eksaited smpi 2 kali post entry yg sama... hihihihih :p

    ReplyDelete
  5. ah sudah...... ade plak sambung2.. dah macam samarinda.. :D oke kami tunggu..

    ReplyDelete
  6. waaaaaaaaaaaaaah..agak terlambat kak komen..tp buat semua org tertnya..ehem ehem tk lama la tu

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi