Monday, April 30, 2012

KISAH CINTA MUKA BUKU





Cinta Dunia Maya. Sering kita dengar orang yang bertemu jodoh bermula dari dunia maya, tapi aku tak menyangka yang aku turut alami Cinta Dunia Maya.

Perkenalan kami bermula di Facebook (FB), Dia start tegur aku, tengok muka boleh tahan gak. Kulit putih, muka jambu haha. Aku kalau muka jambu ni tak berapa nak berkenan sangat.

Pantang aku online mesti dia tegur. Konon-konon nak berkenalan la.Annoying juga la mula-mula tu apa hal mamat ni rajin sangat dok tegur. Mula-mula dok jual mahal gak. Hehe....

Lepas tuu........

Nak tahu sambungannya??



2. Like PICTURE INI


Mari sama-sama bantu kami dengan LIKE gambar tersebut. Sebenarnya ini adalah untuk contest yang telah aku join.

Memang sesuai sangat la contest dan hadiah yang akan dimenangi memandangkan kami pon merancang ke arah membina masjid. Jadi marilah membantu kami merealisasikan impian kami.

Kalau ampa sudi share dan buat entry lagi bagus. Kalau ada yang buat, maklumkan aku yer....

Makaseh semua


P/S: Penyertaan ini hasil persetujuan kami bersama lagipun sekarang ni dalam proses nak ehem ehem.....Kalau menang lagi cepat ampa makan nasi minyak keh3... =P




4 comments:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi