Thursday, May 31, 2012

AARON AZIZ DAN ISTERI DI KOTA MEKAH




Kota Mekah pasti menjadi tempat idaman yang paling kita nak pergi.


Insyaallah sekiranya sudah cukup duit teringin juga nak pergi untuk menunaikan ibadat umrah dan haji di sana.


Di sini aku kongsikan gambar Aaron Aziz dan ister Diana ketika berada di Kota Mekah









Bagi yang dah berkemampuan jangan la tangguh-tangguh lagi yer??


Macam kawan kita sorang ni dah bergelar hajah dah. Nak kenal?? KLIK SINI





3 comments:

  1. aik xdpt ekk email tu?? k xpe sis saya dah email lagi sekali dah kat email ni anyss273@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Insyallah satu hari nanti pasti nak ke sini jugak! :)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi