Friday, June 1, 2012

BILA BAPAK DAH BERTANYA SOALAN WAJIB JAWAB





Assalamualaikum...


Semalam kan....semalam kan.....semalam kan..... **mata kejip2 banyak kali...** malu la nak ceta.... hihihi **pang** effect penampar sulung kedengaran


Tetiba boleh plak nak taip entry geli-geli hehe..... Sebelum ampa muntah dan aku muntah sekali sebab kegedikan aku yang datang secara tiba-tiba aku straight to the point jer la.


Semalam tiba-tiba bapak aku tanya pasal bila nak tunang dan bla bla pastu masuk bab dah cukup duit ka pastu melencong sikit bersoal jawab pasal wang hantaran pastu bla bla bla (terpaksa dirahsiakan atas sebab keselamatan) **tetiba kan??


Lepas dah bersoal jawab rasa kurang bertanggungjawab.. Ehh apa kena mengena soal jawab dengan kurang bertanggungjawab?? Mesti la tak ada kena mengena.


Jadi keputusan telah diambil. Nak tahu keputusannya?? Tungguuu....


Tapi kan sebelum tu nak minta ampa tolong aku sikit boleh tak?? Boleh la... Boleh la.... Tolong mai jenguk SINI sat. Tolong apa-apa yang patut yer. Terima kasih.







14 comments:

  1. duk nungggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuu ni yg hangin ni....ceta nya dak,grrr,haha

    ReplyDelete
  2. tak lama dah makan nasi minyak...hahhahaa..

    ReplyDelete
  3. ehehehe..mmg situasi yg awkward kan bile tetibe kena soal cenggitu..pernah alami..tp mak dgn kakak la penyoalnye..arwah abah tgk dr jauh je kot..hehehe..;p

    ReplyDelete
  4. kepak kepak kepong kepong ...chek nk jadik tukang pukui tin susu nnti masa cik Gk kawen ~ huahuahua

    ReplyDelete
  5. yeayyyy kami tau dh keputusannya

    *terharu sbb antara yg terawal tau, thanks ye GK share ngn kami* sobsobsob

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi