Monday, May 14, 2012

GAMBAR SCHA & AWAL YANG SWEET DI MAJLIS RESEPSI MEREKA




Bila dah berumah tangga pasti muka pengantin akan berseri-seri begitu juga dengan pasangan yang baru berumah tangga ini iaitu Scha dan Awal.


Semoga pasangan ini kekal bahagia sampai akhir hayat.


Jom tengok lagi beberapa keping gambar di majlis resepsi Scha dan Awal









Alololo....Sweettnya...... Bila la time aku plak... **mood gatai** =P





Sama cantik sama padan



Terpancar kebahagiaan pada wajah masing-masing.








7 comments:

  1. sangat sesuai kan mereka berdua..

    ReplyDelete
  2. meriah.. smoga pasangan bahagia dan kekal hingga akhir hayat..

    ReplyDelete
  3. bila tengok-tengok gambar ni, mulalah rasa gatal nak kawin. hihi

    ReplyDelete
  4. diorang memang sesangat suwit!!! terpancar cinta kat muka. sama padan!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi