Monday, May 28, 2012

MANJA





Aku ada masalah ni. Serius aku ada masalah. Masalah aku adalah perangai kebudak-budakan aku. Ada masa-masa tertentu jer perangai macam tu. Kadang-kadang tak sedar pon. Tapi bila ada yang tegur alahai.....


Serius aku tak sedar!


Umur memang la dah 24 tapi aku still tak rasa macam umur 24 tahun. Macam sweet 17 lagi.. #ehh??


Bila fikir-fikir balik mungkin ada 2 sisi mengenai diri kita. Matang dan kadang-kadang sifat keanak-anakan itu masih ada tanpa kita sedar.


Dalam diri aku hanya orang-orang tertentu yang akan perasan pangai manja aku padahal adakalanya aku sendiri tak sedar. Selalunya konon hati keras, aku kan kakak. Mana ada sifat-sifat manja ni.


Teringat ceramah yang aku dah lupa siapa penceramahnya katanya


"Anak sulung sebenarnya lebih manja dari anak bongsu"


Yeker??





Salah satu perangai gila dan keanak-anakan

=P






9 comments:

  1. yela kot sbb ank sulung selalu dimanjakan lebih, kan depa kuar dulu tumpuan kt depa la dlu.. agaknya kot :p

    ReplyDelete
  2. just be yourself dear..pedulikan org nk kata apa :)

    ReplyDelete
  3. 24 tu masih muda belia tau... so it's perfectly ok to be manja. :D

    ReplyDelete
  4. oh bru 24..muda dr akak la ni..hehe..tp mmgla..kdg kala anak sulung ni mmg lbh manja dr yg bogsu tau.. =)

    ReplyDelete
  5. Yup mmg manja, kalah adik2 , :D

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi