Tuesday, May 1, 2012

PESTA BUKU DI PWTC | YANG MANA JADI PILIHAN HATI??




Heboh sana sini pasal pesta buku yang di PWTC yang akan berlangsung dari 27 April 2012-6 Mei 2012.


Bagi peminat buku macam aku ni pasti tak akan lepaskan peluang untuk ke Festival buku ni dekat PWTC plak tu boleh dikatakan dekat juga la dengan aku.


Dalam gaji belum masuk, dalam tak ada duit bantai beli juga sampai.....



6 buah buku tu... Pastu tiap-tiap hari tekan kakulator konon nak rancang perbelanjaan wakaka....


Baca sampai penin.....Hehehe...

Kat PWTC ni dah disediakan dewan-dewan untuk setiap penerbit buku yang berbeza. Ampa kena rajin tanya orang dan tengok papan tanda yang dah disediakan untuk tahu kat mana Penerbitan buku kesukaan ampa.

Untuk pengetahuan semua Alaf Baru bagi 20% diskaun, Jemari Seni 25%, Karya Seni Diskaun RM 4-5 kalau tak salah aku.

Ada sapa-sapa yang jenis peminat novel macam aku?? Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan novel terbaru kesukaan ampa.


P/S: Tolong saya realisasikan impian kami dengan KLIK SINI

5 comments:

  1. kampung girl sweet sour versus d best
    cbdes plastikpun lum buka

    ReplyDelete
  2. kampung girl sweet sour versus d best
    cbdes plastikpun lum buka

    ReplyDelete
  3. 4 yg belah kanan akak dah ada. 2 yg kiri belum ada. best ke?

    ReplyDelete
  4. tak terjah ke booth maksu bertugas ker?

    ReplyDelete
  5. belum masuk musim gila beli novel lg,hihihi

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi