Monday, June 11, 2012

ADA YANG MAKAN HATI DISEBABKAN EURO 2012??


Sekarang musim Euro 2012. Maka ramai la akan berjaga sampai ke pagi semata-mata nak tengok bola dan pasukan kegemaran mereka. Ada la yang susah nak bangun tidur nanti. Punch Card pon merah jer kan??


Tapi yang tak bestnya bila sang lelaki ni dah gila bola, sang gadis ni mula la diketepikan. Gila bola punya pasal. Ada la adegan merajuk yang tak kena tempat macam sorang budak tu.



Sang Gadis: Pergi la kahwin dengan bola tu....

Sang Jejaka: Nak kahwin macam mana..

Sang Gadis: Kahwin la macam mana pon...

Sang Jejaka : **Malas layan sambung tengok bola

Sang Gadis: Eeee.....Nyampahnya! **Terus tido

Sang Jejaka: Nyampah kat abang pulak...

Sang Gadis: **Krohhh krohhh zzzzzzz




Adakah ampa alami situasi macam ni??? Sabar jer la.... -_-"





P/S: Nak beli jersey?? Klik sini







7 comments:

  1. xnk mkn ati

    jd terus cr psngn y xmnt bola

    kah3

    ade ke?

    ReplyDelete
  2. Oowhh kami sgt btuah. Buah ati tmn tgk bola. Lakakakalakakaak

    ReplyDelete
  3. uik.. cik GKSB pun juai jersey jugak? hehe.. kami pun dok juai jugak sikit2.. tp belum menembusi pasaran online ni.. ;-p

    ReplyDelete
  4. senang cite.. depa tgk bola, ampa tido la.. hahahahaha

    ReplyDelete
  5. wah..anyss dh jual jersi plak dah skang..hohoho

    lama akak xberblog..induuu..

    http://www.qasehraihan.blogspot.com/2012/06/dedikasi-istimewa-untukmu.html

    ReplyDelete
  6. tak ada hati pun nak tgk bola.

    huhu...

    ReplyDelete
  7. Hey hey! Saya tak minat bola! :p

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi