Monday, June 11, 2012

JUARA MENTOR 6 MILIK CAROLINE DAN ELLA



Telah terjawab Juara Mentor 6 adalah milik



Ella dan Puteri Caroline


Menepati ramalan semua dengan vokalnya yang mantap memang layak Puteri Caroline menjadi juara. Caroline berjaya membawa RM 100, 000 ringgit.


Tempat kedua dimenangi oleh Zatul



Zatul berjaya membawa RM 30, 000.

Dengan persembahan yang mantap dan penuh dengan drama memang Zatul memberikan persembahan yang terbaik dan cukup bertenaga.




Tempat Ketiga dimenangi oleh

Anas protoge Faizal Tahir





Keputusan pada malam ini sangat memuaskan hati. Kalau ada anugerah persembahan terbaik pastinya akan menjadi milik Zatul.



NOTACIKGADIS: Tak suka tengok pakaian Najwa Nasir terlebih seksa plak aku tengok.




4 comments:

  1. waaaa dah agak dah,
    caroline menang.

    tapi,lebih minat zatul..

    apa-apa pun harap dorang semua tak terus senyap mcmtu je..

    ReplyDelete
  2. Betul2x.. kalau ada persembahan terbaik, boleh dapat dekat Zatul!..
    Hehehe.. Lupa pula pada Najwa Nasir tu..=D

    ReplyDelete
  3. siapa najwa?


    ske ella

    jd ske mereka menang

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi