Thursday, June 21, 2012

KISAH 2.00 PAGI



Assalamualaikum..


Dikala jam mencecah 2 pagi aku tetiba rasa nak cerita pasal seseorang yang paling dekat dalam hidup aku. Jauh di mata tetapi dekat di hati.


Siapa sangka perkenalan yang tidak diduga di Muka Buku membentuk satu hubungan antara dua hati **pitam-ayat-jiwang-karat.


Persoalan yang selalu aku tanya pada diri aku dan pernah juga aku tanyakan terus pada dia. Kenapa aku? Why me?? Kenapa pilih aku.


Simple jer jawapan dia.


"Kerana kamu antara orang yang memahami saya"


"Walaupun orang selalu merajuk kadang-kadang?" Tanya ku lagi


"Iye sayang" **sayang plak dah..pitam lagi**


"Walaupun orang tak cantik??"


"A'ah sayang..."


"Apa??? Nampak sangat kata orang tak cantik"


"Ehh mana ada" **gelabah**



Sekian saja drama jam 2 pagi.


MOTIF????


~Mengarutsebabtakbolehtidur~ -_-"



Lebiuabangjanggut





13 comments:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi