Thursday, June 21, 2012

KOLEKSI BUDAK GETAH



Ini adalah komik Budak Getah yang menjadi kegilaan ramai satu ketika dulu.

Aku tahu dari ampa kecik sampai dah besar sekarang ni masih ada peminat setia siri Budak Getah.

Macam tu juga la dengan Siri Naruto.

Komik ni dari Jilid 50-61.




Terasa nak jual plak.

Ada yang ingin memilikinya tak??

Tapi ada orang kata koleksi lama-lama macam ni sangat sayang untuk dijual dan sangat berharga.

Ye ke??






3 comments:

  1. komik xde tapi ade koleksi cerita budak getah niee..:)

    _________________________
    I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

    ReplyDelete
  2. budak getah

    penah nampak abg smpan

    ReplyDelete
  3. Eh saya berminatlah nak beli. Ni email facebook saya izet.affina@yahoo.com .

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi