Wednesday, June 6, 2012

LIRIK LAGU CINTA YA CINTA OLEH ALIFF AZIZ DALAM CINTA V-LOG




*****


Sapa tengok Cinta Vlog??

Tetiba dah berkenan dengan lagu yang Aliff Aziz nyanyi

Mula la misi mencari lagu apakah itu? Tajuk apa?

Rupa-rupanya lagu Cinta Ya Cinta

Bilik menelek lirik lagu ni, lagu ni sangat sesuai untuk jejaka yang ingin meluahkan isi hatinya pada gadis yang mereka berkenan dengan slogan "Nak tuju lagu boleh??"




Lirik lagu Cinta Ya Cinta


Sepertinya ku tahu
Apa yang telah menggangguku
Meski indah mimpi namun tetap saja
Tak menentu perasaanku

Saat kau datangi aku
Hati jadi berbunga bunga
Kaulah kawan dalam susah senanh
Istimewalah engkau di hidupku

Pastilah kita boleh mudah mewujudkannya
Setelah berkawan lama
Tak ada salah kita mencoba
Kerana perjalanan yang telah kita harungi
Membentuk perasaan ini

Pun demikian aku
Merasakan diri mu
Kaulah kawan saat pedih pedih
Hidup melimuri dirku

Maka izinkalah aku menjadi lelaki mu
Kita satu dalam rengkujan keajaiban
Cinta ya cinta oh

Pastilah kita boleh mudah mewujudkannya
Setelah berkawan lama
Tak ada salah kita mencoba
Kerana perjalanan yang telah kita harungi
Membentuk perasaan ini

Pastilah kita boleh mudah mewujudkannya
Setelah berkawan lama
Tak ada salah kita mencoba
Kerana perjalanan yang telah kita harungi
Membentuk perasaan ini

Pastilah kita boleh mudah mewujudkannya
Setelah berkawan lama
Tak ada salah kita mencoba
Kerana perjalanan yang telah kita harungi
Membentuk perasaan ini



Ni videonya. Kalau tak boleh tengok sila search di youtube sekian terima kasih.

=)






P/S: Mari bantu sahabat kita yang ditimpa ujian Allah SWT. KLIK SINI untuk maklumat lanjut.






9 comments:

  1. ala, tak tengok pun cerita tuu :( Family semua nak tngok cerita lain. Btw, lagu dia bestttt.

    ReplyDelete
  2. heee, tgah mencari lagu ni. thanks awk! :)

    ReplyDelete
  3. hehe...mmg best lagu ne...mgena ne dgn keadaan semasa...haha...anyone maw main lagu ne kat gitar,juz go to my blog>> http://julchord.blogspot.com/

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi