Friday, June 1, 2012

MALAYSIA VS FILIPINA | KEPUTUSAN PENUH PERLAWANAN



Perlawanan sengit antara Malaysia dan Filipina akhirnya berakhir dengan seri 0-0. Keputusan yang agak mengecewakan bila Malaysia banyak kali terlepas peluang untuk menjaringkan gol.


Banyak kali membuat jeritan bergema dalam rumah aku ni sebab sikit lagi...sikit lagi nak gol tapi tak gol. Memang sengit sangat perlawanan kali ni. Biarpon Malaysia membuat asakan dan mendapat banyak peluang untuk menjaringkan gol tapi penyudahnya agak mengecewakan.


Semua bola naik ke atas. Entah kat mana silapnya.


Apa-apa pon tahniah pada pemain Malaysia yang dah bersungguh-sungguh berusaha untuk kemenangan tetapi nak buat macam mana tak ada rezeki untuk malam ni.


Untuk perlawanan seterusnya Malaysia akan bertemu Singapura.




4 comments:

  1. frust!!! ingatkan boleh menang satu atau dua gol. huhu..

    ReplyDelete
  2. but atleast diorang usaha. byk try. takpe. go harimau malaya!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi