Saturday, July 28, 2012

3 HARI LAGI! SAYA PERLUKAN ANDA UNTUK PASTIKAN IA BERJAYA.




Tinggal lagi 3 hari lagi untuk berusaha dapatkan LIKE dari kawan-kawan. Tarikh tutup adalah pada 1 Ogos 2012.

Dengan ini saya minta jasa baik kawan-kawan untuk berikan LIKE anda. Caranya KLIK SINI dan Like Kisah Kami ini.




Kalau dah Like Mohon untuk Share supaya kawan-kawan anda turut LIKE juga. Terima kasih saya ucapkan.


Untuk pengetahuan semua, hadiah yang akan dimenangi sekiranya berjaya adalah pakej Kad Kahwin. Oleh itu saya sangat memerlukan pertolongan anda semua untuk merealisasikan impian kami ini.


Kalau ada rezeki ada la peluang untuk menang tapi sebelum tu saya perlukan bantuan anda. Terima kasih sekali lagi.






4 comments:

  1. hah da like. meh tag iffah lg satu akaun

    ley tlg like lg skali

    ReplyDelete
  2. ok dear.chik as dah like dah.semoga berjaya yer :)

    ReplyDelete
  3. Dah lama tak jenguk sini.
    Alhamdullillah, dah nak jadi tunangan dan isteri orang rupanya ye. hehe.
    semoga segalanya berjalan dgn lancar dan dipermudahkan olehNya, insyaAllah.

    (:

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi