Sunday, July 22, 2012

APA NAK JADI?


Assalamualaikum...


Ehem... **ketuk-ketuk keyboard**


Jarang sangat kan aku menulis sekarang? Sibuk bekerja nak mencari rezeki. Alhamdulillah rezeki aku tak pernah terputus lagi. Susah macam mana pon masih ada yang sudi menolong. Bila bercakap soal susah, masih ada yang lebih susah dari kita, jadi belajar la bersyukur dengan apa yang kita ada.


Eh hari ni dah 2 Ramadhan?? Selamat berpuasa pada semua umat Islam. Semalam hari aku bekerja di mana aku berbuka puasa bersama rakan-rakan di tempat kerja. Suasana yang aku rindu semasa study dulu.


Ok. Dah habis idea nak tulis. Betul la orang cakap kalau nak menulis pon kena ada jiwa, kalau tiba-tiba ja buka laptop paksa juga menulis dengan alasan dah lama tak update blog begini la jadinya.


Sekian, Salam Ramadhan dan selamat berterawih.




6 comments:

  1. selamat menjalani ibadah puasa..nway singgah dan follow. jemput singgah hhtp://perempuankampungmoden.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. kejap je kan.. dah dua hari puasa :)

    ReplyDelete
  3. Selamat menjalani ibadah puasa & selamat bkerja...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi