Sunday, July 8, 2012

CINTA BERJARAK-JARAK


Assalamualaikum...


Dah lama tak menulis dalam erti kata sebenar. Banyak benda yang tak dapat dibuat atas faktor kekangan dari segi masa atau persekitaran. Segala perancangan dan perbincangan antara 2 belah pihak juga tak dapat dilaksanakan lagi atas faktor jarak =,(


Dah banyak kali juga kami berbincang pasal ni dan keputusan yang diambil adalah hanya boleh menanti. Lebih kurang 4 bulan lagi insyaallah kalau segalanya dipermudahkan.


Selalunya yang menjadi topik perbualan adalah boleh ker nak berjauhan bila dah tawen nanti?? Dah cuba cari kerja sebelah sana tapi masih belum ada rezeki nak buat macam mana kan?


Dengar-dengar juga kontrak kerja aku sebelum ni akan disambung selama 2 tahun. Memang rezeki aku kat KL ni la nampaknya. Apa-apa pon syukur sangat sebab di saat orang lain masih tercari-cari kerja, aku sudah ada kerja. Mungkin tu hikmahnya. Kadang-kadang tak semua yang kita nak kita akan dapat. Dia lebih tahu yang terbaik untuk kita.




=)




8 comments:

  1. kami pun PJJ gak nanti.. nt kita naik bus sama2 erk.. hahahaha :p

    ReplyDelete
  2. ujung thn ni la ni eh..waaaa
    tahniah in advance..hehe

    ReplyDelete
  3. smbung lgi 2 thun.. terja>>>>>>>>>>>rak la, jdi org KL.. :)

    ReplyDelete
  4. mcm cite suami aku ustaz

    berjarak2

    ReplyDelete
  5. Bincanglah dgn cik abang. kalau PJJ pun, insya-Allah boleh. :)

    ReplyDelete
  6. xpe tu semua leh tambah kasih syang tu.. org ada experince la katakan ..wife phat lagi jauh kat kuching sana hehe

    ReplyDelete
  7. Saya pun jarak jauh juga nanti.. KL-Hong Kong :((

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi