Thursday, July 12, 2012

KISAH 4 BULAN


Assalamualaikum....


Semalam bergedik santai jap dengan TTM sembang pasal 4 bulan lagi la. Sekarang ni kan tengah sale kat Jusco, ada la aku usha dompet dan tali pinggang Swiss Polo. Konon-konon untuk majlis 4 bulan lagi la. Mula la sesi soal jawab.


Aku: Nak tali pinggang tak nanti?

TTM: Tak mau, dah banyak dah tali pinggang.

Aku: Nak dompet tak??

TTM: Dompet elok lagi...

Aku: Semua tak mau habis tu nak apa?? Swiss Polo kottt.... Grrrrr.....


Hahaha... Cam ni la pangai dia. Kalau orang lain dah terkinja-kinja nak, dia boleh bantai bagi jawapan cam ni. Tapi tak apa la jimat duit aku hahaha....


Bila masuk bab warna tema plak.


Aku: Orang rasa macam nak warna merah+putih ja...baru naik seri sikit.

TTM: Ikut la janji sesuai dengan sayam...

Aku: Tu nak kata orang hitam la tu tak sesuai dengan warna merah

TTM: Ehh mana ada.....kalau hitam pon hitam manis...(sambil tergelak-gelak)


Dem!! -_-"




NOTACIKGADIS: Jom join SEGMEN NI





7 comments:

  1. Ala biasalah tu... Taknak susahkan kita...

    ReplyDelete
  2. Habis tu apa je yang TTM nak? Hitam2 si tampok manggis....sila sambung~

    ReplyDelete
  3. hihihi... tp sonok beli brang hantaran sekali, kami dah laluinya... nt ampa paksa jugak dia hihihi ;p

    ReplyDelete
  4. dah tak lama la tu...tahniah...

    romantik apa gitu...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi