Saturday, October 20, 2012

PERTEMUAN



Assalamualaikum....

6/10/12 hari tu bertemunya 2 buah keluarga untuk saling mengenali antara satu sama lain dan berbincang perkara berkaitan anak-anak mereka. Dan alhamdulillah segalanya dipermudahkan. ;) 

Dengan kehadiran 2 buah kereta dan turut dihadiri oleh tok dan tokwannya serta emak saudaranya alhamdulillah kedua-dua buah keluarga telah memberi restu. Dan feedback yang aku dapat dari umi aku adalah bertuahnya aku sebab dapat bakal mak mentua yang baik macam tu. Insyaallah mudah-mudahan kebahagiaan akan terus mengiringi hidup aku.

Sekarang ni menanti untuk langkah seterusnya. Tapi setelah berbincang mungkin tahun depan yer insyaallah.  Tahun ni dah tak sempat, lagipun aku manyak bz ma...Jadi sapa yang tak sabar nak makan nasi minyak aku tu, sila sabar dulu kalo tak tahan gak masak sendiri nasi minyak keh3...

Doakan kami yer ;)


NOTACIKGADIS: Psttt.....tak sabar nak pergi kenduri blogger bertemu jodoh dengan blogger bulan Depan =P



9 comments:

  1. tahniah...
    semoga berbahagia... ^^

    (dah lama tak datang sini... hehe)

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan segalanya..(^_^)

    ReplyDelete
  3. amin~
    moga di permudahkan dan dipercepatkan sgala urusan..
    hehee,best kn dpt mak mentua baik n sma kepala..lyn cm mak sndri je ^_^

    ReplyDelete
  4. tahniah..moga segalanye dipermudahkan..:)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulilah hepy for u dear.. seyes kami sgt hepy.. masa ampa cite tue kan kami senyum je sorg2 ihihhiihi

    nak suh depa mkn nasi minyak suh mkn nasi myk kami dlu hihihihihihi :p

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi