Saturday, December 29, 2012

HIDUP DALAM DRAMA

Don't play-play yer.. =P
Assalamualaikum...

Ada yang tengah kecewa ke sekarang?? Atau ada yang mengecewakan orang?? Apa pon ia jangan senang-senang nak mainkan hati dan perasaan orang kalau ampa sendiri tak nak dimainkan.

Kadang-kadang aku lihat hidup ni macam dalam drama. Tapi bukankah kehidupan itu diangkat menjadi drama? Bezanya dalam drama ada pelakonnya tapi dalam kehidupan realiti, kita yang menjadi pelakonnya.

Dalam hidup kita kena banyak sabar walaupun adakalanya kita hilang sabar.

Sekian, dua tiga patah coretan dari blogger pencen =P



11 comments:

  1. dok tertunggu2 update gksb.. tup2 pendek je entrynya.. huhuhu..

    ya, kitalah pelakon dalam drama kehidupan

    ReplyDelete
  2. Blogger pencen.../.,0-
    Kenapa, dah ada riban2 folower nak pencen.

    Kecewa, dikecewakan, dan mengecewakan adalah lumrah kehidupan.

    ReplyDelete
  3. haha..its been long since my last visit here..btw ..keep writing ya!

    ReplyDelete
  4. semoga menjadi semangat .. :)
    Bukanlah suatu kesalahan ketika kamu mencoba dan kemudian gagal. Satu-satunya kesalahan adalah ketika kamu tidak berani mencoba
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

    ReplyDelete
  5. yup..benarlah...sabar itu separuh dari iman...

    ReplyDelete
  6. tingat UAI kata. jangan mainkn perasaan seorang perempuan klu takde niat nak mengahwininya. dan begitu jugak sebaliknya

    ReplyDelete
  7. neways semuanya kt kena hadap n once kt pernah playkan owg mgkn satu masa kt plak kena play..hidup ni ada karmanya..

    ReplyDelete
  8. men2 kan perasaan orang. nti benda tu jadi kat kita. haa, masa tu nak menyesal pun tak guna.. :)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi