Thursday, January 31, 2013

CERITA SEMALAM


Ini cerita semalam.

GKSB: Orang sakit hati la... pulun dok diet, hari-hari pi Gym...haritu hari-hari main futsal, nasi pon orang tak makan dah.... tak kurus-kurus juga..... 

TTM: Tak apa la..nak buat macam mana....

GKSB: Penat ja orang buat semua tu...

TTM: Makan la pil kurus.

GKSB: Tak mau la...takut susah mengandung...Tak pasal-pasal ja nanti... 

TTM: Amik la herbalife...

GKSB: Abang sponsor bleh la... kih3.... ;p

TTM: Amboi dia....


Berikut antara perbualan yang hangat diperbincangkan. Aku pon dah naik heran dah... Apsal berat tak reti-reti nak turun.... Geram betul aku. Setakat ini belum lagi la aku cuba pil-pil kurus ni. Takut susah mengandung plak. 

Kalau ada duit lebih kena try herbalife juga la.. Tapi kalau ada yang nak sponsor lagi bagus...Hehehe.... =P Sila doakan aku kurus supaya aku nampak cantik dalam pakaian pengantin.. Sekian ;p



4 comments:

  1. dulu susah gak nak kurus .. tapi bru bru ni adala dok try diet atkins , turun 5kg seminggu .. tapi kena tahan sikit la , byk pantang larang . kalau berminat leh p page kelab diet atkins (malaysia).. hihi .. semoga berjaya jadi lebih gojes masa kawen nanti ..

    ReplyDelete
  2. Cuba banyakkan berjogging pakai sweater, biar lemak tu menangis lebih sikit dari tuan.kehkeh
    Dan dan dan, lebihkan makan siang, makan malam kurangkan.

    ReplyDelete
  3. usaha tangga batu..

    aku nak gemuk tp xjadik.penat dh aku makannn

    ReplyDelete
  4. makan ikut time dan kunyah makanan sampai lumat. baru makanan senang nak hadam. selamat mencuba :D

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi