Friday, January 25, 2013

KISAH HATI YANG BERBUNGA


Ramai yang bertanya pada aku bila kahwin nanti macam mana?? Jawapan aku, terpaksa la duduk jauh juga, sorang Perlis, sorang KL, sangatla ohsem kannn????

Terpaksa la nak buat macam mana. Kira ok la, kalau sorang sabah sarawak sorang semenanjung, lagi la teruk. So aku redha jer la... Cekalkan diri konon-kononnya. Lagipun En TTM yang aku kenal jenis bukan kaki pompuan atau jenis yang nak seronok tak tentu hala. Jadi bab tu memang aku tak risau sangat setakat ni la. Tapi minta dijauhkan la perkara yang tak elok ni.

Ramai yang bertanya bila nak dilangsungkan. Kalau ikut aku esok pon boleh **macam tak sabaq plak kan** Sebenarnya dah lama kami rancang dari tahun lepas lagi. Merisik pon dah cuma tunggu yang lain-lain tu je.

Cakap memang senang tapi bila dah merasa sendiri macam mana susahnya nak merealisasikan apa yang dirancang baru kita akan lebih menghargai. Banyak halangan sebenarnya terutama dari segi kewangan. Orang boleh cakap buat sederhana ja tapi kalau sederhana pon guna duit juga. So aku berserah jer la pada rezeki.

Setakat ni alhamdulillah ada perkembangan terbaru dan insyaallah juga kalau tak ada halangan jadi la tahun ni  ;). Bila tu tak dapat nak diberitahu lagi cuma bila dah sampai masa aku akan jemput la ampa semua.

Ketika di Gulati's Jalan TAR


Cuma sekarang ni tengah survey apa-apa yang patut. Tapi bila tiba soal ni adakalanya bersilih pendapat la juga biasa la lelaki amik mudah jer apa yang perempuan cakap. Kadang-kadang berletiaq gak aku kat dia. Dengaq la aku membebel padan muka. huhuhu....

Dan dengar-dengar ramai sahabat yang seangkatan akan mendirikan rumah tangga tahun ni. Harap-harap urusan ampa dipermudahkan dan doakan urusan kami juga dipermudahkan... ;)







8 comments:

  1. B2B..congrate.

    xpe buat selow2.jgn membazir.duit nak pakai lepas kawen bukan pakai sehari mase majlis kawen.

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan segala urusan :)

    ReplyDelete
  3. salam kenal,dya follower sini iyer..jemput singgah my blog ya ^^

    ReplyDelete
  4. blogwalking here!!

    sis, jangan lupa jemput time kenduri nanti!!

    P/s: saya org perlis jugak! =)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi