Wednesday, February 20, 2013

FIZZ FAIRUZ PUTUS TUNANG, BEKAS TUNANG ISTERI ORANG?

Fizz Fairuz


Pagi tadi masa tengok MHI sebelum pergi kerja, terkejut bila dapat tahu Fizz Fairuz dah putus tunang, bekas tunang tu pula isteri orang. Harian Metro melaporkan bahawa Fizz mungkin terkena buatan orang.

Sampai jer tempat kerja terus pergi cari surat khabar Harian Metro sebab nak baca lebih lanjut. Gigihkan aku?? Hehehe....

Dalam akhbar turut melaporkan yang Almy Nadia pernah menyuruh Fizz Fairuz untuk berubat bila tengok keadaan Fizz yang serabut dan bukan seperti kebiasaannya.

Gambar Majlis Pertunangan Fizz Fairuz

Bahaya juga kan kalau main dengan sihir ni?? Pastu bertunang tanpa tahu latar belakang orang yang kita nak tunang tu. Lepas ni kenali dulu pasangan itu sebelum ambil keputusan melulu tapi kalau main dengan sihir ni memang tak boleh buat apa la.





6 comments:

  1. ishhhh menakutkan betul.

    macam2 jadi.

    ReplyDelete
  2. yang pelik perempuan tue tak rasa bersalah ke. keluarga dia myb tatau la sbb pmpuan tue kawen kat thai kan

    ReplyDelete
  3. ingatkan dia masih dengan Almy tu... huhuhuhu... tapi yg tunang dia tu tak tau ke yang diri sendiri dah kawin... nape plak nk pi bertunang dengan dia kan... pelik pelik...

    ReplyDelete
  4. ermm tgk juga mhi td,terkejut...tp ramai blogger komen..almy tu x yh dh pilih fizz :)

    ReplyDelete
  5. BODOH PUNYA POMPUAN....DAH LA TIPU ARTIS..INGAT TAK KANTOI KE?SAH2 MASUK PAPER, BERITA ORANG KENAL..BENAK!!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi