Monday, February 18, 2013

FOOD REVIEW: MEE KETAM



Nikmatilah pemandangan Mee Ketam ini

Nyummy...


KOMEN MAKANAN:

Rasanya boleh tahan sedap. Jangan risau untuk makan ketam ni sebab kulit dia tak keras seperti yang kita sangkakan. Senang jer nak kopek isi ketam sebab dah lembut.


APA KATA CIK GADIS:

Ni kali kedua aku pergi Restoran Mee Ketam ni.. Ada juga disediakan nasi dan lauk berasaskan ketam tapi aku syorkan ampa untuk makan mee ketam jer sebab lauk dia kadang-kadang tak sama yang kita bayangkan. Sebagai contoh ada menu Ketam masak Cili. Aku bayangkan ketam tu masak sambal cili. Tapi apa yang aku dapat lebih kepada macam kuah pekat yang macam mee kungfu tu tapi bezanya berkicap dan ada cili. Err boleh bayangkan tak? Sory lupa nak ambil gambar. Salah aku =(


LOKASI: 

Mee Ketam Seksyen 7, Shah Alam



KOMEN/ULASAN/CADANGAN:

Perlu ada meja yang sesuai sebab meja yang ada terlalu kecil. Suasana dalam kedai agak panas dan berbahang..Lokasi dah startegik tetapi ruang kedai perlu la lebih luas sebab pada kebiasaannya kedai makan ini dipenuhi oleh pelanggan. Lagipun kedai makan ini pernah mendapat liputan oleh media, jadi pengusaha perlu buat sesuatu untuk memastikan keselesaan pelanggan sebagai contoh cari lokasi lain yang lebih sesuai dan strategik atau buka cawangan baru lebih banyak.


UPDATE HARGA: 
(Terima kasih pada yang bertanya)

Harga bergantung kepada saiz ketam. Tapi bagi harga mee ketam yang biasa RM8 semangkuk




11 comments:

  1. brpa rm ni?x renyah kaaaa mkn ketam?huuuuuuu

    ReplyDelete
  2. sama mcm komen jucy..kalau dia tak renyah ke..akak lak tanya tak leceh ke makan ketam tu..huhu..akak bab ketam nie failed

    ReplyDelete
  3. @JUICY

    tak renyah...kami suka makan hehe.. RM8 semangkuk

    ReplyDelete
  4. harga yang ok ... tak lah mahal sangat

    ReplyDelete
  5. pesanan kami : nanti bawak kami makan situ :p

    ReplyDelete
  6. Ketam msk apa pon kmi suka!!!!haha..antu ketam..sma cm mee udang..wuuu tgu ckop 100ari kita balun...

    ReplyDelete
  7. Ketam msk apa pon kmi suka!!!!haha..antu ketam..sma cm mee udang..wuuu tgu ckop 100ari kita balun...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi