Monday, February 4, 2013

PERUT MENGANDUNG


Aku ada satu kesukaan yang pelik. Kesukaan aku adalah suka usap perut orang yang mengandung. Pantang jumpa orang yang mengandung ja mesti aku akan pegang perut dia. Tak tahu la kenapa. Dari dulu lagi tabiat aku macam ni.

sumber: Google


Teringat masa kat USM dulu, ada akak sorang ni badan kecik jer dan dia mengandung, perut dia besar. Jumpa dengan dia mesti nak pegang perut dia. Sekarang time keja, kalau jumpa orang mengandung mesti nak main usap-usap juga hahaha...

Nasib baik diorang semua sporting. Bagi je aku pegang perut diorang. Nak rasa perut sendiri tak seronok sebab banyak lemak jer..wohaaa!!

Lepas ni ada sorang sasaran aku. Sejak dia mengandung ni kan belum pernah jumpa lagi. Yang aku sempat tanya "perut ampa muncit lagi tak??" Haaaaa tunggu la....nak merasa perut ampa gak kiera =P Bolehkan izinkan mummy GK pegang perut ampa? hihihi



6 comments:

  1. adoiiiiii terus geli perot bila baca part last tue hahahahaha. tgu la beso sikit lagi skang nie dia kecik lah. yg ada pun lemak kami la jugak hahahahaha :p

    ReplyDelete
  2. kiera: hhahaha....nak tunggu la juga perut ampa leh membesar sampai mana kih3..

    ;P

    ReplyDelete
  3. hahahahahhahahhahahha...lawak baca part last dengan komen kiera... hahahahahhaha

    ReplyDelete
  4. perut kami kempis. lagi xbest. bahhaha

    ReplyDelete
  5. oh..aku terbalik ngn ang..aku suka usap sblum mengandung...lalalala

    ReplyDelete
  6. perutku MENGANDUNGi lemak...! hahaaha...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi