Thursday, February 21, 2013

TAK ADA TARIKH LAGI??




Konon bulan 3 tapi tak ada tarikh yang tetap lagi. Persiapan pon ala kadar. Bila entah mengundi menyusahkan betul kalau tak tau tarikh mengundi ni. Nak rancang apa-apa pon kena fikir dulu takut kena time mengundi. 

Ermmm....nak kena postpone lagi ker ni? Haihhh... Mula la nk bebai-bebai. Nasib la cik abe tu layankan saja. Dia plak dok pujuk-pujuk kalau ikut hangin aku nak jer cancel semua. 

Sabar...sabar..... Dugaan hoi!

Gambar Hiasan: Karnival Jom Kahwin di Wangsa Walk

P/S: Hilang sabar dah ni weyhhh.....Bila yang nk mengundinya ni???




10 comments:

  1. bulan 3 ke anyss? tak lama dah tu..ngundi insyaAllah masa cuti sekolah rasanya..

    ReplyDelete
  2. errr...sabar, sabar...akak pon takde tarikh lagi ni haaa.....

    ReplyDelete
  3. @SHA: Tang cuti sekolah tu yang tak sedap didengar tu huhu


    @juicy: ada kaitan...takut bertembung tarikh


    @sunah: fuhhh sabar2...tengah sabarkan diri ni...


    @iffah: bulan 5 benda lain plak keh3...

    ReplyDelete
  4. kalau bertembung ok gak.... yang jauh2 leh cuti balik ngundi + pi kenuri.... hehe

    ReplyDelete
  5. Dia nak suruh ampa kumpul duit pelan2 la tue. kenduri kan banyak pakai duit jugak. Dia nak suruh ampa betol2 bersedia tue. dah jgn stress

    *baby tepuk2 sikit bahu MummyGK tue ;)

    ReplyDelete
  6. leh pkai bju kwen smbil ngundi...glemer u...hik3

    ReplyDelete
  7. Hehe..xpala..pengantin p mngundi tros..masuk metro tu cover story

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi