Saturday, March 30, 2013

ONE DAY YOU'LL BE MINE






Adalah novel terbaru yang aku miliki. Dah lama dah teringin nak beli tapi tahan jer sebab tak ada modal lagi. Hehehe... Tapi alhamdulillah Novel-novel Secondhand yang aku jual dah banyak yang terjual adalah modal la sikit untuk beli novel baru.

Aku punya jenis, otak aku akan buntu kalau tak ada bahan bacaan. Macam mana pon mesti kena ada bahan bacaan untuk dibaca. Untuk ulang novel yang aku dah baca memang tak la sebab aku dah hilang keseronokan untuk membaca bila dah tahu kesudahan novel tu.

Lepas dah ahbis baca novel ni aku akan buat review yer... Setakat ni aku dah baca setengah memang best. Tak sabar nak menghabiskan novel ni. =)




5 comments:

  1. as salam

    tak sabar nak baca review..hehe :)

    ReplyDelete
  2. novel rupanya igt kan ape td
    igtkan nak cite psl bakal suami hahaha

    ReplyDelete
  3. sama la kami pun, bila dah baca sampai ending tue tak seronok nak ulang tayang lagi sekali.

    tapi kami tetap sayang nak jual novel2 tue huuu

    ReplyDelete
  4. one day~
    one fine day..
    cepatlah...
    ^_^

    ReplyDelete
  5. akak, mohon buat review secepat mungkin. nak beli. keh3

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi