Thursday, March 14, 2013

SIBUK SEMBANG KOSONG



Sibuk. Yes i, is sibuk. Sibuk sebab bila ada sistem baru aku kena update balik segala butir-butir peribadi klien ke dalam sistem baru tu. Dari latar belakang, kepada program yang dia pernah hadiri, sejarah perubatan dia, dan macam-macam lagi. Pening kepala aku. Klien plak bukan sorang dua tapi start office aku ni buka.

Tapi disebabkan dah penat mengadap fail, aku rehat dengan mengadap blog. Ok sangat kan?? Hmmm... Bila berbicara pasal tarikh nak ehem ehem memang belum ada lagi. Lagipun bagi family sebelah sana settlekan sedikit urusan mereka. Tapi i ok jer... =P

Sebab aku jenis tak suka kelam kabut. So adala masa untuk aku survey apa-apa yang patut. Cuma sekarang ni aku buat bajet je dulu. Konon-konon jer la bajet pun. Bila buat bajet pon rasa macam akan terlebih bajet juga. Duit tak cukup lagi ni. Gila la....

En TTM selalu la juga pesan kat aku suruh menyimpan duit sama sebab aku ni agak boros sekarang ni. Sejak keja ni, terapi bila ada masalah adalah shopping. Mau duit tak habis. Best kan shopping hehehe......

Okla nk sambung buat keja...

Nanti la update lain pasal..pasal apa eyh? Apa-apa je la.... =)

3 comments:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi