Friday, April 19, 2013

DEMAM CAMPAK



Salam Jumaat semua.....

Semalam ada bersembang dengan En TTM pasal hari ehem ehem tu nanti, ada la sembang pasal tarikh semua tu. Aku dah pesan siap-siap jangan tukar tarikh lain sebab dah booking apa-apa yang patut pada hari berkenaan. Harap-harap lepas ni tak ada dah tunda-tunda dan segalanya yang dirancang berjalan dengan lancar.

Kebetulan En TTM kena demam campak (dah tua-tua kena campak lagi) keh3.... Ok la pada aku ni yang tak pernah kena demam campak lagi. Takut juga la.... Dapat la MC, (sambil buat duck face budak dapat MC 5 hari). Ikuti la perbualan berikut.






TTM: Esok nak p keja.
AKU: Eh? Dah lega ker campak tu?
TTM: Ada sikit lagi kat kaki, nak keluaq dah tu..
AKU: Satgi habis berjangkit kat kawan-kawan satu opis, dah la dok dalam aircond pulak tu.
TTM: Biaq berjangkit p kat orang yang dok cakap pandai tu, sedap kata kat orang..
AKU: Hahahaha jahat! 
TTM: Hehehehe....

Tergelak aku dengan reaksi TTM, jarang plak aku tengok reaksi dia camtu, selalu cool jer. Ni mesti geram kat kawan dia. Yala TTM tu dapat MC sebab kena demam campak, pastu da plak kawan yang dok mengata dia plak, mau tak hanginn... Siap SMS lagi suruh mai keja sebab kerja bertimbun nak kena buat. Alahai, kawan tu demam campak la boleh plak suruh mai keja.

Dia plak jenis pendiam, tak suka nak gaduh-gaduh ni, so lagi la orang sedap dok mengata adakalanya aku rasa sampai ada yang ambil kesempatan dan pijak kepala. Kadang-kadang aku plak ajaq dia suh melawan hahaha... Baguih betoi bakal binik dia ni....

Tapi aku tahu, apa yang dia buat tu bersebab. Orang lelaki ni cool dia lain macam sikit. Kalau kena kat aku, memang dah melenting lama dah. So bagus juga ada lelaki yang penyabar macam ni. Penyabar dia pon, sekali dia marah... Kita nak angkat muka pon takut. Huhuhu.... Sebab tu aku sayang dia **sila muntah** hahahaha.....



5 comments:

  1. @mrs makmum: nak muntah pelangi pon boleh haha

    ReplyDelete
  2. sila muntah? ok muntah sekarang. bluerkkk. haha

    ReplyDelete
  3. kadang rasa mcm orang yang bercakap tue tak guna akal kan. cuba kalau dorg yg sakit mau sumpah seranah bila ada org mesej suruh mai keja jugak2

    ReplyDelete
  4. sy kena dmam cmpak umur 21tahun.. sakit nya Allah je yang tahu..angkat kepala sikit rasa pening..rasa berpusing je.. kalau nak suruh g keje tu, mmng nangis la..sakit kut.. kalau orang duk ngata tu, biaq p ja sakit tu kat dia..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi