Thursday, April 11, 2013

FEEDBACK CUSTOMER NOVEL SECONDHAND









Terima kasih pada yang sudi membeli Novel Secondhand yang aku jual.... Actually, novel yang aku jual tak sama dengan orang lain yang jual novel secondhand sebab aku jenis baca sekali jer. Jadi kualiti novel tu memang macam baru. Macam feedback atas ni dari Nur. Dia tak sangka yang novel tu masih lawa.

Harga yang aku letak pon tak adalah terlampau mahal sangat. Cuma ampa pon jangan la minta kurang melampau sangat. Aku jual pon bukan nak untung, cuma nak cari modal nak beli buku baru jer... Kalau aku beli buku baru, lepas tu ampa beli dari aku, untung kat ampa juga kan? Novel plak macam baru lagi...

So, kalau ampa nak bandingkan aku dengan orang lain yang jual novel secondhand yang harga depa mungkin lagi murah memang tak patut la. Sebab macam aku tulis tadi aku jenis baca sekali jer.. Baca pon dok "pedo" kalau orang utara cakap. "Pedo" tu apa?? P tanya kawan ampa yang orang utara gak.

Jadi kalau ampa nak beli Novel Secondhand dari aku boleh KLIK SINI. Kalau ampa ada cadangan novel yang best-best pon boleh. ;)






7 comments:

  1. klo kte pon jnis bce sekali jek. hihihi

    ReplyDelete
  2. kta pn ada koleksi novel tp sygnyer nk jual..........

    ReplyDelete
  3. novel kami pon semua cantik2, berbalut. nak baca bukak sket2 jaa takut kembang..tp syg nak juai hahah

    ReplyDelete
  4. salam kenal. samalah hobi kita, membaca. bagus tu idea jual buku second hand hehe. anyway jemput singgah blog saya, sweetamieda.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. follow sini http://misteriomuchacha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. pesen kami kan. selagi tak balut sape pun tak boleh baca termasuk kami sendiri :p

    ReplyDelete
  7. syg nk juai novel yg dok ada nie.....simpan dlm box..hehehe mana tau kot2 t masa depan nk baca lagi ka

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi