Saturday, April 20, 2013

HAMPIR 5 TAHUN BLOGGING BARU ADA FAN PAGE??



Ohsem sangat. Baru tergedik-gedik nak buat fanpage hahaha... Padahal orang semua dah berkurun buat fanpage. Ekceli aku adalah sangat pemalu (pemalu la sangat) sebab tu tak ada fanpage. Tapi lepas jer pergi EVENT INI baru aku tau kepentingan ada fanpage.

So aku nakjemput semua untuk like fanpage aku yang baru ada beberapa kerat kawan-kawan kat situ yang like. Boleh  LIKE fanpage  ni Senang jer kn? ;)

Hari ni hari sabtu, mesti ada aktiviti yang ampa dah rancang nak buat hari ni, dan ada juga yang malas nak keluar macam aku ni. Padahal masa study dulu kemain lagi kuat berjalan tapi bila dah berkerjaya ni duduk rumah lagi ohsem kot. 

Mana tak ohsem, nak kena kemas rumah, cuci baju, kemas bilik, tu nasib baik tak ada anak nak bagi menyusu #ehhh??? Tetiba plak kan..... =P

Ampa ingat senang ker nak jadi perempuan? Dan aku bangga jadi perempuan sebab banyak kelebihan woo jadi perempuan ni. Ampa lelaki apa tau?? Cewahhh, berlagak plak kan?

Ok la selamat bercuti, jangan lupa LIKE SINI  


Gambar hiasan


2 comments:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi