Friday, April 5, 2013

SAMBUTAN HARI LAHIR




27 Mac 2013 baru-baru ni genap umur aku menjangkau suku abad. Rasa dah tua gila aku ni ahaha.... Apa-apa pon umur hanya angka, hati tetap muda cuma mungkin bertambah matang. Matang ker??? =P

Malam befday memang aku tak harap SMS berderet sebab aku tau dah kawan-kawan aku semua manfaatkan medium laman sosial dengan sebaiknya iaitu melalui Facebook. Bagus kawan-kawan aku semua hehehe....

SMS En TTM lagi la aku tak harap sebab aku tau dah, dia BZ malam tu. Ada program dekat kampung dia. Kalau nak merajuk sebab dia tak wish buang masa ja... Eh kata matang kan?? Mana la boleh merajuk-merajuk ni. (matang la sangatttt)

Sebelum aku tidur baru la dapat wish dari dia, terpaksa terima hakikat pasangan aku ni bukan lelaki romantik. Sekian. Tapi hadiah haruslah dituntut. Cincin emas satu! Hakhak...

Alhamdulillah rezeki befday aku tahun ni murah sebab aku dapat Voucher dari Dominos Pizza, pastu dapat free makan kat Restoran Jombali dan dapat Discount 25% dari The Body Shop untuk members card. Bila rezeki lebih kita belanja bebudak opis je la hehe...





Sedappppp.......

Lepas tu malam pergi makan dekat Jombali. Sorang-sorang ok. Sedih gila. Dapat la free RM30 untuk makan kat sini. Aku call la blogger sorang tu tapi tak berangkat plak, memang bukan rezeki dia la nak merasa makanan free ni.




RM30 boleh la dapat satu air dan 2 makanan. Aku order Mee Kari dan Nasi Goreng Ketam, tapi nasi tu aku tapau la habuan makan pagi esok. Habisss rosakk diet aku huhuhuhu...



Mee Kari & Ribena Laici



Mee Kari Ayam


Masa nak makan ni hanya bertemankan panggilan telefon daripada Ummie Syakira. Sedih plak rasa sebab macam tak ada sesiapa yang boleh teman aku makan. Almaklum la keseorangan di Kuala Lumpur. =(

Apa-apa pon tahun ni mungkin tahun terakhir menjadi bujang sebelum aku bergelar isteri insyaallah..... Target nak kawen umur macam sekarang ni la... Hehehe... Semoga apa yang dirancang dipermudahkan aminnn......




12 comments:

  1. AS SLM .LM X KE SINI.

    Hepy belated besday. mudah2an urusan utk bergelar isteri dpermudahkan.amin

    ReplyDelete
  2. atotot.. x kol kita pun ajak dinner sesama. ahaks. :p

    ReplyDelete
  3. dpt gak mkn2 pree hr besday...
    thn lps k.zai smbut besday kt kilang...kena keja mlm sbb nk result urgent pg esok....sadissss

    ReplyDelete
  4. xde plak gambar besday girl ni haha
    hepi besday adikk smoga dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  5. @AZWA

    Kalo col leh datang ke dari perok tu?? hehehe

    ReplyDelete
  6. @zai

    memang sadis... sedih plak rasa kalo kena macam tu... hehe

    ReplyDelete
  7. rasa mcm kami ada komen kt entry nie. takde ek? huuuuu

    insyaAllah kesedihan tahun nie akan berbalas dengan seribu satu kebahagiaan tahun berikutnya ;)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi