Thursday, April 18, 2013

NOVEL TERBARU KARYA SENI



Sekarang ni aku memang dah jatuh suka dengan semua novel terbitan Karya Seni. Kebanyakan novel terbitan Karya Seni semua jalan cerita yang lain dari yang lain. KS berada di class yang tersendiri ok, kalau nak bandingkan dengan terbitan yang lain yang mana aku tengok sama jer jalan ceritanya.

So novel terbaru yang aku dah miliki adalah novel hasil novelis terkenal E-MAN SUFI. Ni novel pertama yang aku miliki hasil karya penulis ini. Sebelum ni memang aku tahu karya E-man Sufi semua best-best tapi tak tahu la kenapa tak teringin plak nak beli kan. 

Jadi novel ini akhirnya menjadi milik aku....



Dari segi jalan cerita memang lain dari yang lain.. Serius best. Tak tahu la nak gambarkan macam mana. Nak aku review tak?? Hehehe Tungguuu..... Nanti aku review.....


Novel kedua yang aku dah lama dok tunggu masa nak beli adalah novel Meh Sandar Pada Aku.






          


Sebelum ni novel Kahwin Ganti hasil karya penulis yang sama juga aku dah miliki untuk novel ini memang tidak mengecewakan. Nak aku review juga kan?? Nanti aku review eyhhh....

Dua novel ini telah aku miliki, so tunggu aku buat review. =) Buat masa ini modal kurang lagi untuk aku beli banyak novel. Kalau nak tambah modal aku, meh la beli Novel Secondhand yang aku jual ni. 



3 comments:

  1. novel yang first tue gambar depan dia macam scary je. sebab kami takut tengok tatu huuuuu

    ReplyDelete
  2. dah bli bukan kerana aku x cinta... tapi x bca lagi. hehe

    ReplyDelete
  3. ceritanya bagus jugak yah...ada yang mau buku novel yang ceritanya kocak dan lucu abis eggak yah? kalok ane si ada lapak gan ni dia nih website nye http://jualebooknovel.blogspot.com/ tempat jual buku novel raditya dika yang seru abis deh...buruan gan selak kehabisan..!!!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi