Wednesday, May 15, 2013

KEJUTAN


Assalamualaikum...

Semalam aku terima satu bungkusan dari En TTM. Terkejut juga hehe..Rupanya hadiah befday aku... Walaupun dah lama berlalu tetap ada hadiah cuma tak sempat nak bagi sebab jauh. Hari tu masa balik, dia terlupa nak bagi so dia poskan jer la....



Jeng jeng jeng.......




Dia bagi hadiah Novel, baju tu sampingan jer hehe... Siap ada surat cinta tu walawehh... Terkedu sekejap bila baca... En TTM ni bukan reti nak romantik-romantik ni. Tapi bila sekali dia buat, itu la paling bermakna.. Terharu.... =,)

Bukan senang En TTM nak tulis ni semua dan luahkan isi hati dia... Lelaki... Tambah plak jenis cool semacam macam En TTM ni, bila dia buat sesuatu yang lain dari sifat dia maknanya apa eyh?? Orang kata tu maksudnya dia memang betul-betul sayang kan kita. So sweet aiseh... =P

I miss u too =P


Semalam masa cakap telefon dia cakap, tak payah baca novel tu pon tak apa janji baca yang atas kat belakang tu... So aku pon belek novel tu balik...



 Ini yang dimaksudkannya....


Lagi sekali nak cakap "so sweet" terharu....


Alhamdulillah.... Bersyukur sangat diberi peluang untuk berkenalan dengan seseorang yang macam dia. Baik buruk ku dia terima dengan seadanya....Dia terima siapa aku dan tidak pernah sekalipun dia ingin aku jadi seperti yang dia nak, itu yang paling penting...

Tak lama dah kami berdua akan melangkah ke satu fasa lagi dalam hidup. Semoga segalanya dipermudahkan....

Aminnn....


19 comments:

  1. alahai sweetnyer...siap main pos2 n surat comey g...

    ReplyDelete
  2. aaaa..sweet nyee
    boypren aku kayu!

    ReplyDelete
  3. yeayyyy yeayyyyyy!!!! *excited tetiba*

    ReplyDelete
  4. awat baju tu nampak mcm besaq? eh

    ReplyDelete
  5. Wahh....bestnyerr..
    Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

    insanbiasabiasa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. cuweet aih si 'Yang Merindui Mu' tu...hik3

    ReplyDelete
  7. saya doakan agar semuanya berjalan lancar buat awak dan pasangan. amin.. benda yang baik ni InshaaAllah akan dipermudahkan..

    ReplyDelete
  8. lepas kawin nanti dok jauh jauh ka dekat2

    ReplyDelete
  9. amin. wah wah wah. kami pulak yang berbunga2 Eh :p

    ReplyDelete
  10. alololo suwitnye....kertas yg dikoyak dari buku tu yg mahal tu kan...kekekeke

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi