Thursday, May 30, 2013

REVIEW MAKEUP MAJLIS TUNANG (MUA KEDAH)


Assalamualaikum.....

Aku rasa ni entry yang ramai sangat tunggu iaitu berkaitan dengan mekap tunang. Bukan la aku nak puji diri sendiri tapi ramai yang puji cantik... Bila aku tengok pon macam tak percaya betul ke aku ni?? Sampai ada yang kata nampak macam Ayu Raudhah... Ok muntah ahaha.... Ni kawan aku cakap la bukan aku =P

Nak tengok hasilnya tak??

Inilah hasil mekap hari tunang aku tu..



Bila tanya Encik Tunang cantik ke tak... (wahh bukan TTM dah tu =P) dia kata "cantik...terpegun abang" wahhh kemain lagi kan hahaha....Yang syoknya after selesai semua tu time dia nak makan main mata dari jauh jer keh3... Tak berkelip jer dia tengok aku. So bila Encik Tunang dah cakap camtu maknanya memang cantik la.. Ker aku jer yang perasan #ehh?? =P

Apa-apa pon terima kasih kepada MUA aku, Kak Nor. Cara aku dapat no contact Kak Nor pn kebetulan aku google jer.. keluar blog Kak Nor, tengok hasil mekap terus aku PM kat FB tanya kalau tarikh tu  masih available. Bila Kak Nor cakap available jer terus aku bayar deposit. Malas nak fikir banyak dah nak cari MUA. Alhamdulillah.... Hasilnya memang superb. 

Kak Nor ni tinggal kat Sungai Petani. Kebetulan aku buat kenduri kat kampung aku kat Yan. Memang kawasan SP ni aku tak berapa nak tau sangat. Aku dok Aloq staq jadi memang buta jalan. Jadi aku minta kak nor datang umah untuk mekap. 

Cuma aku nak pesan, bayar lebih tak apa janji kita tak kelam kabut nanti. Macam aku dengar baru-baru ni anak sedara mak sedara aku, nak akad nikah tapi keluar mekap dari pagi sampai petang baru balik. Orang yang datang dah tertunggu-tunggu untuk akad nikah. Tak syok la cam tu. So buat keputusan yang bijak. Bayar lebih tak apa janji kita tak susah kemuadian hari. Aku plak memang tak biasa dengan jalan tu kalau sesat tak pasal jer nanti. 

So kalau ampa nak dapatkan khidmat Kak Nor ni ampa boleh ke blog dia KLIK SINI atau terus ke FB Kak Nor



Bergambar dengan adik-adik dan sepupu sepapat



Ni adik aku, anak ke-4 dalam family

Comel tak Kak Ton???




#KBAI


P/S: Next Entry: Review Pelamin 



15 comments:

  1. Tahniah cik GSB....Chantekk sangattt! ^__________^

    ReplyDelete
  2. siyes mmg cntik dia makeup..licin je muka tgk..

    ReplyDelete
  3. MUA tue apeeeeeeeeeeeeeeee????

    awalnya kan kami ingt ampa mekap sendiri. sebab kan ampa mekap cantik tue yg xtnye sape mekap ampa masa kenduri ritu hihihi

    ReplyDelete
  4. sllu xnpk mcm ni
    kali ni npk lain sgt
    naik seri woooooo

    gambar skit sgt x puas tgk nyamfahh hahaha

    ReplyDelete
  5. Tahniah!

    Nak mintak tumpang promosi. Blog saya ada nak bagi hadiah untuk pembaca istimewa ;0

    sila oh sila lawat

    http://betacemerkap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. mrs:
    seri muka ker? keh3... makaseh ;)

    farah:
    a'ah, xnak tebal-tebal sangat.. nk yg sweet sweet gitu hehe

    seneorita baharin:
    terima kasih dik...

    nuyui:
    alhamdulillah..;)

    shafiq:
    hehe makaseh

    ReplyDelete
  7. kiera:
    hahaha MUA=Make Up Artis. Haruslah kena orang len mekap kalo tak, xjadi muka kami macam dalam gambar tu =P

    Kak EL:
    Seri bakal pengantin kot keh3.... Gambar tengok dalam FB kak hehe

    Forskning:
    Tima kasih

    ReplyDelete
  8. cantik la kak :)
    bertambah untung sbb kulit dh sedia licin :)

    ReplyDelete
  9. lain sungguh muka bila mekap~tuhla namanya nek seri..hehe~jga seri nih smpai ari menikah taw..

    ReplyDelete
  10. cantik kak ton!!!

    hahaha..serius mekap die cantik la..gojes cik anys kite..^_^

    ReplyDelete
  11. alololo...comel sangat wan nur anis dengan pasangan :) apa pun terima kasih tau for the entry dan sudi menggunakan perkhidmatan kak noor :) semoga kekal bahagia selamanya okey :) ada rezeki kite jumpe lagi ye...emmmuah :)

    ReplyDelete
  12. alolololo comel sangat :) so sweet :) terima kasih ye wan nur hanis untuk entry kali nie..dan juga sudi menggunakan perkhidmatan kak noor :) semoga segala urusan dipermudahkan ye... insyallah panjang umur..murah rezeki kite jumpa lagi ye <3 emmmuah

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi