Monday, June 24, 2013

BANTULAH SAYA MEREALISASIKAN IMPIAN PERKAHWINAN

STICKY POST UNTIL 24 JUNE 2013


Assalamualaikum..

Kalau kita tengok sekarang kan trend orang buat videography untuk perkahwinan kan? Suka jer aku tengok. Dalam hati ni teringin gila...(tengok sampai nak gila tu) tapi bila buat videography ni semestinya memerlukan perbelanjaan yang agak besar. Bila aku check balik, rasa macam terlebih bajet pulak -_-" hmmmm....

Tapi kan, kebetulan ada contest yang menawarkan hadiah untuk buat video hari perkahwinan dan aku fikir aku tak patut melepaskan peluang yang ada ni.... Jadi aku telah join satu contest yang dianjurkan oleh Hora Horey Videography 

Cuma sekarang ni bagi membantu merealisasikan impian aku dan pasangan aku memerlukan ampa untuk LIKE gambar yang aku pertaruhkan. Dan lagi baik kalau ampa turut SHARE pic tersebut di lama Muka Buku ampa.... Gambar yang aku pertaruhkan adalah 




Tema contest tersebut adalah romantik. Tapi aku dengan pasangan aku ni mana nak reti romantik-romantik ni. Dah kenal lama pon masih memalu miaww lagi. Masa photographer suruh pandang wajah masing-masing pon malu jer nak pandang keh3..... Gambar ni aku suka sebab aku macam malu-malu hahaha....

Ok la cara nak undi dia senang jer... Tapi ampa kena la ikut steps berikut kalau tak LIKE tersebut tidak akan dikira.  Caranya adalah seperti berikut:





Jadi cepat-cepat LIKE sebab undian LIKE akan dikira start pada 17 JUNE 2013 - 24 JUNE 2013. jam 12 tengahari. Segala jasa baik ampa amatlah dihargai. Semoga rezeki ampa melimpah ruah...

Pada mereka yang nak tolong promote dalam blog masing-masing pon boleh.... Mana tau dapat membantu juga... Lagipun sebelum ni aku pernah menang dalam peraduan kad kahwin berkat dari undian LIKE dari ampa semua, dan insyaallah aku akan gunakan hadiah tersebut untuk buat kad kahwin aku tahun depan..

Sekian terima kasih...




10 comments:

  1. goodluck....kak xmau like leh x..hhaa

    ReplyDelete
  2. all the best dear...suka tengok gambar tu occay... sangat best...

    ReplyDelete
  3. "Gambar ni aku suka sebab aku macam malu-malu hahaha...."

    nampak sangat hakikat nya Cik Gksb nieeeeee..... hahahahahahahaha :p

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum,

    Iklankan produk dan perniagaan anda di laman web www.produkmuslim.info

    Ekonomi teguh, ummah kuat sokongan anda amat dihargai

    Terima kasih

    ReplyDelete
  5. TENGKUBUTANG pun dah LIKE yea.. heee.. good luck hokeh! =)

    ReplyDelete
  6. waaaaaaaaaaaaaa!! good luck cik GK!! moga-moga ada rezeki tu nanti .. hii :D

    ReplyDelete
  7. hai jom join contest saya.. http://yuyukstandalone.blogspot.com/2013/06/contest-mereka-tagline-jelitawanis.html

    ReplyDelete
  8. all the best gud luck :)

    xabis2 lg malu miaw2 dia haha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi