Wednesday, July 31, 2013

RAKAMAN VIDEO KLIP RAYA BERSAMA DENGAN MOHSIN VIPFULLHD


Assalamualaikum...

Baru-baru ni aku dapat jemputan dari Abg Mohsin dari MohsinVipfullhd untuk buat rakaman video raya bersama pasangan masing-masing. Disebabkan En Tunang tak dapat hadir, aku pergi sorang je tanpa berteman. Ramai juga yang pergi tanpa teman rupanya.. =P

Lokasi adalah rumah Tok Su di Taman Rimba, Alor Star. Lokasi femes bagi pasangan pengantin untuk bergambar. Aku sampai sana sebelum pukul 10 pagi.. Sebab shoot pukul 10 pagi. Tapi disebabkan ramai yang tersesat agak lewat mula...

So tugas kami sebagai pelakon video klip adalah miming lagu raya Warna Warni di Aidilfitri. Aku jadi Erra kot ahahaha... Memang malu nak miming tapi terpaksa buang kemaluan itewwww heww heeww hewww =P
Nanti kalau ampa tengok video asyik tengok aku tersenyum lebaq ja sebab tengah tahan gelak haha...

Jom tengok gambar-gambar di sebalik rakaman video raya yang kami buat ni...


Sebelah kiri aku model ok?? 2-2 orang tu sebab tu comel sangat....

Hafal lirik dulu.... 

Lagu tu 2 rangkap ja aku nak kena miming tapi gelabah punya pasal susah gila nak ingat.... Sampai tersalah miming terpaksa buat balik huhuhu 



Pakat cari mood raya time ni...



Di sebalik tabir...

Meriah depa ni... Asyik gelak ja aku dengan telatah 3suku depa hehe

Hye youuu saja nak glemerkan you hehehe 






Rupanya bukan senang nak berlakon. Tambah bulan puasa... Gila haus tekak... Aku sampai pukul 2 ja...Lepas tu terpaksa undur diri sebab nak pergi Perlis plak berbuka dengan En Tunang...Tapi ni la pengalaman paling berharga... Tak dapat jadi retis betul pon jadi retiss youtube pon boleh hahaha....

Ni la video rakaman tersebut...




Bagi siapa-siapa yang tengah cari Videographer boleh la ke FB Vipfullhd.com pasti dapat tawaran harga menarik... =)





7 comments:

  1. artissssssssss....hikhikhik...nk tnya.....yg gmbr kedua last tu,suami isteri ka diorg tu ek???? tp mmg best la video ni kn....btw,qilah tu mmg kiut pun....untung jd model tdung mahai kn....huhuh

    ReplyDelete
  2. Pergh!
    muka org tak sabar nak kawin...
    dah jd model gitu..

    ReplyDelete
  3. hahahahah selamat berhari raya hoi hoi

    ReplyDelete
  4. SAKIT HATI!!!!!!!!!!!! sebab xdpt2 nak view bideo nie. skali ngn bideo buddyz tue. nape ntah grrrrrr

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi