Wednesday, August 28, 2013

GIVEAWAY SENYUMAN MANEH MENYERIKAN SUASANA HARI RAYA

STICKY POST

Hari ni aku nak berkongsi kisah sikit pasal kulit muka aku ni.. Actually kan kulit aku jenis cepat sangat kena sunburn. Kena panas sikit dah sunburn... Tambah masa zaman sekolah dulu, aku kan kuat sukan, boleh kata muka aku kalau utagha cakap hitam meghelit.... Hamikkk hang... Hitam-hitam aku pun ramai pulak koleksi ex-boy uolssss hahahaha... **offtopic**

Tapi kan walaupun kulit aku cepat sangat sunburn kalau kena panas sikit, tapi cepat cerah balik walaupun tak berapa cerah sangat la sebab kulit aku kan sawo matang, hitam manisssss gitewwwww... Nak tau dak apa rahsia aku?? 

Rahsia aku adalah just guna Fair n Lovely jer... Murah pon murah.. Tak payah nak beli yang mahal-mahal. Aku guna Fair n Lovely start darjah 6 hokeyyy... Sekarang ni dah suku abad, So bayangkan la dah berapa lama aku guna.




Apa yang specialnya dengan Fair n Lovely ni adalah:
  1. Mengurangkan bintik hitam
  2. Mengurangkan warna kulit perang 
  3. Mengurangkan kesuraman kulit
  4. Mencerahkan lingkaran-lingkaran hitam
  5. Mencerahkan tona kulit secara menyeluruh

Pernah juga aku try pakai krim lain tapi tak sesuai... Ada yang naik jerawat la, ada naik biji-biji halus macam ruam, terus aku stop dan pakai krim fair n lovely balik sebab yang ni jer sesuai dengan kulit aku....

Dan ada berita baik untuk anda yang nak try produk fair n lovely ni juga atau memang pengguna setia macam aku.. Meh join giveaway yang aku anjurkan ini dengan penajanya adalah Fair and Lovely (FB). Tambah pula lepas raya ni kan kompom banyak gambar raya yang mencuit hati... Time ni la ampa boleh gunakan gambar-gambar ampa yang menarik tu untuk join giveaway. 

Cara-caranya dan maklumat lanjut seperti berikut.

Tema: Giveaway Senyuman Maneh Menyerikan Suasana Hari Raya (Tajuk Entry anda)


Cara-caranya:


  1. Buat satu entry di blog anda dengan tajuk entry "Giveaway Senyuman Maneh Menyerikan Suasana Hari Raya" dan sertakan gambar senyuman maneh anda sama ada gambar persorangan atau berkumpulan yang menunjukkan suasana hari raya yang paling meriah dan kreatif dan tinggalkan link entry anda di entry ini. Contoh gambar:


2. Lengkapkan slogan Saya nak menang produk Fair & Lovely kerana……. (Tidak lebih 20 patah perkataan) 


Ciri-ciri pengadilan:

       Dinilai berdasarkan gambar Senyuman Maneh ketika suasana hari raya yang paling meriah dan kreatif
         Slogan yang kreatif dan menarik
~Pastikan ikut semua steps 

Hadiah 

~10 hamper bernilai RM50 untuk 10 pemenang. Hadiah yang banyak dan pastinya peluang terbuka untuk ramai orang...So tunggu apa lagi join la hehe... 
~1 pemenang akan dipilih dari 10 pemenang berdasarkan slogan yang paling kreatif untuk makan bersama Cik GKSB di Smashies Burger, Setapak Jaya. Nak tahu tahap kesedapan Burger ni?? Boleh KLIK SINI

Tarikh Tutup

Giveaway bermula hari ni 22 Ogos 2013 - 28 Ogos 2013 (11.59 malam).

Giveaway ni terbuka kepada semua jantina kalau sang lelaki nak join pon boleh mana tau nak menang nak bagi untuk makwe-makwe,tunang or isteri ampa atau adik beradik ke boleh jer join tak payah malu2 hehe....

So tunggu apa lagi jom la join..



10 comments:

  1. wahhh hadiah menarik..tp k.el xde gambar yg best lah..hahaha
    papepun gud luck ea

    ReplyDelete
  2. nk kena test posing comey2 dulu hahaha

    ReplyDelete
  3. Salam dear,ni link nyer ye... saya join http://theoddlifeofafiqahmuhamad.blogspot.com/2013/08/giveaway-senyuman-maneh-menyerikan.html

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum.. ima datang support u.. :P
    http://imasukajoincontest.blogspot.com/2013/08/giveaway-senyuman-maneh-menyerikan.html

    ReplyDelete
  5. hurm...mcm nak join...hehehe...kena cri gmbaq la plak...:)

    ReplyDelete
  6. Salam dear, saya lupa blog tu buat private. HEHE. Sy dah OPEN PUBLIC. Awak boleh cek yer :)

    http://theoddlifeofafiqahmuhamad.blogspot.com/2013/08/giveaway-senyuman-maneh-menyerikan.html

    ReplyDelete
  7. Salam ..
    Paan pun dah join nie .. hehe

    http://paanzainudin.blogspot.com/2013/08/giveaway-senyuman-maneh-menyerikan.html

    ReplyDelete
  8. Munet pon join ni!!
    http://minerelisme.blogspot.com/2013/08/giveaway-senyuman-maneh-menyerikan.html

    p/s : kami nak menang! hehe

    ReplyDelete
  9. http://walkstatic.blogspot.com/2013/08/giveaway-senyuman-maneh-menyerikan.html

    join.

    ReplyDelete
  10. siapakah gerangan pemenang? tak sabar.hihi

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi