Thursday, October 17, 2013

3 BULAN LAGI??



Assalamualaikum dan salam sejahtera.....

Tengok tajuk pon dah tau kan aku nak cerita pasal apa.... Lama plak kan tak update perkembangan pasal persiapan?? Serius la nak sampai 3 bulan ni pon rasa sekejap jer... Phewwwwww **lap peluh**

Dalam hati dah dup dap dup dap dah..... Sekarang ni baru nk settle borang nikah... Ujian HIV tak buat lagi.. Tunggu aku balik setapak buat kat sana la senang... Eh sekarang aku kat kampung..... Balik melawat tempat nak buat kenduri nanti... hihihi

Kawasan aku nak buat nanti kat Air terjun. Ada chalet, homestay dan dewan kat situ. Suasana memang best la sebab sejuk jer...... Sungai pon ada kalau nak mandi... Disebabkan kampung aku ni dalam kawasan peranginan juga so kami pilih buat dekat salah satu chalet dekat area Titi Hayun, Yan.... =)

Camnila la suasana tempat tu nanti... =P

Khemah kat luar ni dalam dewan tu pelamin



Sini sungai....sesuai untuk kanak-kanak sahaja... =P

Memang puas hati la aku tengok.. Bukan tak nak buat kat rumah tapi biasalah jalan kampung ni jalan kecik ja... Tak mo la menyusahkan tetamu so kami decide buat kat sini supaya semua orang lebih selesa... Lagipun adik beradik aku ramai.... 

Mak sedara aku siap buat list lagi adik beradik sebelah arwah tok.. Alhamdulillah semua subur-subur anak semua 7 ke atas.... Tu tak masuk sepupu sepapat, anak sedara dan cucu-cucu lagi... Aku tengok senarai tu sampai aku cakap "keluarga kita saja dah ramai kalau tak jemput orang lain pon tak pa" hahaha... Ramai betul wehh.... Family aku saja 6 orang. Sepupu aku ada yang 10 beradik.. Sebab tu kami jenis riuh hihihi...

Tapi betul la nak kawen ni banyak pakai duit...Jadi sila la menabung dari sekarang @_@. Lain la kalo kita ni retis orang nak taja..Walaupun aku tak berapa nak retis, ada gak mak sedara yang taja untuk goodies nanti. Yang mana kurang berkemampuan depa kata kami nak sponsor tenaga ja... Alhamdulillah...

BAJU PENGANTIN

Asalnya nak buat ja..Tapi bila fikir balik sewa jer la...Kebetulan jumpa butik yang buat promosi sewa baju dengan harga yang murah untuk semua jenis baju. Aku dengan En Tunang pon terus p survey siap dia bagi try lagi, tengok cam ok ja terus bayar deposit. En T yang pilih warna. Untuk sebelah aku pon sama. Kuasa memilih bukan lagi di tangan aku huhuhu...

Yang syoknya segala warna idaman aku semua aku tak pakai untuk kenduri nanti -__-" Ni kira risiko yang aku ambil sebab warna untuk kenduri nanti adalah warna yang tak pernah langsung aku terfikir nak pakai... Tapi aku tak tau la tiba-tiba nanti last minute tukar warna lain sebab pekerja butik tu cakap bulan 12 ni lagi banyak baju yang kuar sebab banyak kenduri nanti boleh datang tukar kot2 ada yang berkenan lagi =P

Lagi 3 bulan??? Ketaq perut dah..... Semoga dipermudahkan aminnn.....





6 comments:

  1. majlis tu bln 1 ke anis
    3 bulan tu kejap je..ekekeke
    smoga dipermudahkan k

    ReplyDelete
  2. ala....3 bulan...lambat lagi maaa ~ hahahahaha

    ReplyDelete
  3. 3 bulan 2 kjap je.. hehe.. semoga sumenye dipermudahkan!

    ReplyDelete
  4. Dup...dap...dup...dap...membilang hari...

    Pejam, celik, pejam, celik...dah sampai masanya.

    ReplyDelete
  5. x lama dh...dup dap dup dap...

    Moga segalanya dipermudahkan....Amin

    ReplyDelete
  6. kami tak sabaq nak pi!!! masa tue uwais dah besar kalau nadh izinkan blh duk sana lama sikit ngn ampa heeeee :D

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi