Friday, October 25, 2013

DIY MINI TASBIH



Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Pejam celik pejam celik tengok-tengok dah genap 5 bulan menjadi tunangan orang... Ececece.... 


Alhamdulillah... Hari ni hari jumaat genap 5 bulan


Syukur sangat tak ada gaduh-gaduh atau benda-benda yang tak patut. Maybe sebab jarak jauh kalau nak gaduh pon macam tak berbaloi..... Baik kita sweet sweet jer #ehhh??? =P Kalau gaduh pon sebab aku hangin tak ketahuan gara-gara bendera merah hahahaha.... #sajacaripasal 


Eh lari tajuk plak kan... =P  Sekarang ni aku tengah DIY mini tasbih untuk majlis aku nanti. Khas untuk tetamu yang hadir.. Especially kawan-kawan sekolah, universiti dan tak lupa gak bloggers =)

Sambil buat mini tasbih untuk kenduri sendiri, aku ambil juga tempahan untuk majlis cukur jambul, wedding dan juga majlis istimewa yang lain.... 

Antara Mini tasbih yang aku dah buat macam pic kat bawah ni


Biru+Silver


Siap packing untuk tempahan


Warna Purple+Gold cantikk sangat...


Hijau Turqoise+Purple






Sebelum ni aku tak tau nak bagi gift apa untuk kenduri. Lepas tu timbul idea nak bagi mini tasbih... Sambil kita beri hadiah untuk tetamu kita tumpaNg sekali dapat pahala bila orang guna untuk berzikir... =)

Kalau ada yang berminat untuk tempah boleh la email aku anyss273@gmail.com 




7 comments:

  1. boley tau kat mana boleh cari bahan2 nak buat tasbih mcm besi2 tu?
    sori xtau nama benda tu.. :D

    ReplyDelete
  2. Tak sabar nak tayang2 hasil tempahan...ahahhaa...

    ReplyDelete
  3. wahh..kt same la!! b2b 2014..n nk bg diy mini tasbih ms kenduri ('',)
    done follow awk..feel free singgah blog sy pulak ye ('',)

    ReplyDelete
  4. as salam..salam perkenalan..tgh DIY tasbih mini ni jgak..leka je time buatnya..jgn lupa sggah blog saya nanti sy update pasal tasbih mini ni (buat muka xmalu)..hihi..anisstories.blogspot.com

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi