Thursday, November 14, 2013

SIBUK



Assalamualaikum.... Akhirnya berjaya juga menulis blog. Masa sangat mencemburui... Ada perasan sesuatu yang lain tak? Lawa tak blog aku?? Hehehehe... Ni sempena 5 tahun aku menjadi blogger. Pasal tu nanti aku kongsikan. =)

Sekarang memang sibuk sebab akan ada audit.... Jadi kalo audit nak mai tu memang akan kelam kabut sikit la mana-mana tempat pon macam tu. Jadi lepas dah settle semua insyaallah akan aktif balik menulis blog. Banyak benda nak cerita. 

OK La yer jumpa lagi nanti tata




7 comments:

  1. huishhhhh...lawa seyyyy !!!!!! igat salah masuk blog tadi....mood nk jd pengantin baru gak ka blog nie
    ~

    ReplyDelete
  2. Comeynya blog dia macam tuan dia jugak.

    ReplyDelete
  3. berseri2 lah GKSB dan blognya juga.. :) nice looking.

    ReplyDelete
  4. ce letak kaler pink ke. hahahahaha :p

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi