Monday, February 24, 2014

BILA BERGELAR ISTERI

Assalamualaikum... haluuu uolsss... 

Mesti tertunggu-tunggu entry baru kan? Iolsss bz sangat lepas kenduri. Baru 3 minggu jadi isteri tapi isteri tiada di sisi suami almaklum la kena PJJ. Sedih hukhuk =,(

Lepas kahwin ni dia punya sensitif lain macam. Ayaq mata tu senang ja nak mengalir. Tambah dok berjauhan dengan suami. Lagi la cepat sangat "sebek". Kalau tengah solat tu time baca doa lagi la...Laju ja nangis.. Selalu sangat berdoa supaya aku dapat kerja lain dan berada dekat dengan suami. Harap doa kami termakbul.

Asalnya aku nak update pasal kenduri tapi gambar tak dapat lagi so tak syok la update tanpa gambar. Tunggu la sampai aku dapat gambar nanti aku update.

Jadi ni la cerita selepas bergelar isteri. Dah hampir sebulan kahwin tapi betul-betul duduk dengan suami baru 2 minggu. Hurmm Hurmmm. Mula la mata nak bertakung ni... Semoga aku terus kuat dan tabah nak hadapi PJJ ni. Kalau setakat PJJ tu ok la tapi bila ada masalah sampingan lain mula la rasa sangat perlukan suami di sisi. 

Hmmmm... sedih la plak. Nanti la sambung update.



8 comments:

  1. alaaa kita macam paham je akak. sebab zati pun baru kawen 3 hari terus tercampak kat ganu, praktikal. husband lak shah alam. tnggu habis mggu ni jelaaa sobs.. xpe, rindu suami dpt pahala hehe
    http://izzatirani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. PJJ mematangkn phubungan serta rs lbh erat bl di saat memerlukan

    ReplyDelete
  3. amin amin moga doa ampa berdua dimakbulkan. kami paham macam mana dugaannya jauh dengan suami. memang orang akan kata "elehhhhh dulu masa bujang boleh je berdikari sendiri lani dah ada suami nak mengada pulak" pedulikan kalau ada yang cakap macam tue. tanya dia balik. kalau ampa kat tempat ampa adakah benda yang sama depa akan kata.

    banyakkan bersabar dan doa jangan ptus. insyaAllah nanti mesti Dia akan bg ampa kesenangan dalam kesusahan. insyaAllah kami doakan ampa tau. ampa kuat, ampa antara yang hebat sebab tue Dia uji. orang2 yang hebat je yang terpilih PJJ nie ;)

    ReplyDelete
  4. walaupun cheq duk kat rumah mertua, tapi kami pun PJJ jugak hakikatnye sebab suami cheq kerja kat Kemaman..jauh dari rumah mertua ni walaupun dalam Ganu jugak..beliau nak balik 2 jam lebih perjalanan..sob2..terpaksa la berPJJ..apakan daya..kawan dengan mak mertua je la..kui3..

    meh sep sket! haha..

    ReplyDelete
  5. pahit manis pjj.huhu.fikir yang positif je k.in sha Allah. dapat kerja baru nnti.

    ReplyDelete
  6. bersabar ye.suka duka pjj ni.huhu

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi