Friday, March 7, 2014

PJJ: CARA MENGHABISKAN MASA DENGAN SUAMI & ADIK KESAYANGAN


Assalamualaikum...

Wiwit...alhamdulillah dah cukup sebulan jadi suami isteri. Syok kawen kan? Hahaha... Cuma tak syoknya bila PJJ. Tapi setakat ni alhamdulillah boleh atasi lagi. Bila sesekali jumpa tu yang syok tu. Lagi kuat rindu tu rasanya. hehehe...

So minggu lepas aku balik kampung lagi dapatlah jumpa kesayangan hamba ni... Jadi masa yang ada digunakan untuk berjimba bersama kesayangan. Destinasi pilihan Taman Jubli Emas kat seri menanti alor star. Budak kecik tu la dok kecek nak p taman jubli nak main bubble katanya. Ikut kan saja kehendak adik kesayangan aku ni. 

Tapi sebelum tu selfie dulu. 




Macam-macam memek muka budak kecik ni buat. =P


Harga bubble tu RM 5 dapat sebatang kayu dan sebekas air sabun untuk bubble tu. Boleh pilih nak saiz macam mana. Kalo nak tambah kayu lagi tambah RM1. 





Mula-mula si puteri tu yang merengek nak main sekali kakak dia yang lebih-lebih hahaha.... 

Next week pulak nak balik jumpa kesayangan... Rindu En suami hehehe 



1 comment:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi