Tuesday, April 15, 2014

BILA ENGKU EMRAN BERUSAHA MENAMBAT HATI ERRA



Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Bila Engku Emran berusaha menambat hati Erra lepas mereka bercerai ramai yang cakap si Emran ni gila talak dan ramai juga yang menyokong usaha Emran. Kalau kita baca komen-komen manusia dekat portal hiburan kemain lagi mengeji macam-macam.

Pada aku selepas 6 tahun lebih hidup bersama pastinya banyak kenangan yang mereka ada tambah dah ada anak yang comel macam Aleesya tu. Bila berpisah kita orang luar ni apa tahu masalah depa. Yang jadi masalah bila mulut-mulut orang yang cakap macam-macam.

Kita yang dah kahwin ni sendiri tahu dan boleh bayangkan macam mana hidup kita kalau tak ada suami atau isteri di samping. Tambah kalau ada anak. Jadi doakan saja mereka. Walaupun depa ni selebriti tapi depa pon manusia juga sama macam kita. Cuma kita ja tak terkenal.

Tapi kalau perempuan bila hati depa dilukai amik masa juga la nak pulih. Sama ada usaha Engku Emran berjaya ke tak, hanya Erra ada jawapannya.

Apa-apa pon Aleesya memang comel. Aku ingat lagi masa Aleesya masih kecil ramai yang mulut capoi cakap mak bapak lawa anak tak comel Allah! Sanggup depa cakap budak kecik yang tak tahu apa-apa tu macam tu. Sekali bila dah besar memang comel tambah cerdik plak budak tu silap-sila lagi comel dari anak hang tu nanti. Jadi mulut jangan nak capoi sangat na...


Kita doakan yang terbaik saja untuk mereka.



Kamus Utara

Depa  = mereka, diorang
Capoi = celupar



6 comments:

  1. mmg...kdg2 org ni mulut capoi.penah kena ms ngandung ritu.depa kata msti anak x comey sbb asben x ensem...huhuhu...sadis sgt time tu.sentap ibu ngandung

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape yg cakap camtu kak?amboi..jahat betoi mulot depa..

      Delete
  2. kita doakan saja yang baik2, masyarakat ni memang kadang2 lebih sudu dari kuah...

    ReplyDelete
  3. Entahhh doakan aje la yg bebaik. Buat ape pi ckp benda x elok. Cuba tnye diri sendiri, rasa ape kalau org doakan yg x baik kt kita.

    ReplyDelete
  4. SA pun sangat berharap agar mereka kembali bersama...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi