Tuesday, April 22, 2014

BILA SHAH JASZLE ADA TEMAN WANITA BARU



Ramai la yang menyumpah seranah dia dengan macam-macam perkataan. Sekali dengan Redzwani terpalit sekali. Kes khalwat di mahkamah tak selesai lagi pastu timbul plak isu ada teman wanita baru.

Habis comel la tu buat muka camtu? hahaha



Bagi aku lelaki macam tu tak layak pon nak ditangisi. Malah sepatutnya Redzwani bersyukur sebab Tuhan dah bagi petunjuk awal-awal lagi. Aku cakap semua ni bukan sebab depa ni artis tapi perkara ini sendiri adalah realiti yang kita dok hadapi betul tak?

Bukan aku tak pernah lalui semua ni, tapi kita tengok balik patut ke menangis disebabkan lelaki yang macam tu? Masa kita tahu tu opkos la kita akan menangis tapi jangan sampai meratapi sampai hari-hari. Move on la babe. Dalam hidup aku dulu, memang aku selalu jer putus cinta atas tapi cinta remaja setakat mana sangat la kan =P

Lepas putus cinta, berkawan lagi dengan lelaki, lepas tu tak sesuai move on lagi. Biarlah nak kata memilih ke apa ker sebab kita nak cari pasangan yang hidup sampai akhir hayat bukan setakat nak seronok 2,3 hari lepas tu blah. So fikir-fikirkan lah. Jangan sebab cinta kita buta mata nak menilai masa depan kita.

Tambah remaja sekarang ni, kalau dah tahu latar belakang lelaki tu kurang baik kenapa kita nak korbankan diri kita semata-mata demi cinta? Masa depan kita? Fikir masak-masak ye..



1 comment:

  1. biarlah putus cinta, putus tunang sekarang. dari nanti hari2 makan hati, makan diri - Ummi Uwais 2014

    :p

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi