Saturday, April 12, 2014

SELAMAT HARI LAHIR SAYANG



Assalamualaikum dan salam sejahtera

27 Mac tarikh aku dilahirkan oleh ummi. Alhamdulillah dapat merasa nikmat bertambah lagi umur satu angka. Tahun ni ada suami di sisi nak sambut befday.

Tapi suami aku ni bukan jenis reti nak romantik bagai ni. So hari lahir aku dia tak ada la beria nak wish bagai. Cuma sebelum tidur tu dia cakap

"Selamat hari lahir sayang.. Nah hadiah.. sambil cium pipi kanan, pipi kiri, dahi.."

Itu pon dah buat aku tidur dalam senyuman sampai ke pagi. Romantik? Bukan jenis suami aku walaupun laki yang romantik aku nak. Tapi perbuatan dia tu yang menunjukkan keromantika dia hahaha....

Hadiah yang paling bermakna adalah ada suami di sini di saat kita memerlukan =,)



10 comments:

  1. Assalamualaikum..... Semoga Allah panjangkn umur dan murahkn rezeki....

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir akak! kehadiran suami kat sisi dah lebih dari segalanya kan. semoga bahagia till jannah kak....and cepat2 dapat baby.hehe :D

    ReplyDelete
  3. Untung ada suami yang penyayang :)

    ReplyDelete
  4. hepy bufday gk !semoga rahmat Allah senantiasa melimpah ruah dlm kehidupan ampa & suami....

    kita org ppuan tak perlu hadiah mahal2 cukup la sekadar kasih syg & perhatian dr suami kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi tapi sekali sekala nak gak hadiah memahal

      =P

      Delete
  5. Senyum2 kami baca hihihihi. Moga bbahagia smpi taman2 syurga. Jadi ketua bidadari tau nt!!! ;)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi