Tuesday, May 20, 2014

3 MINGGU


Assalamualaikum dan salam sejahtera

3 minggu pregnant? Mesti yang tu yang ampa pikiaq kan? No lah haha.. 3 minggu berturut-turut aku balik utara bulan ni saja. Memang sangat penat tapi happy sebab dapat jumpa suami =)

Badan pon dah semakin mengembang suami pon perut makin membuncit hahaha... Well biasa la orang lepas kahwin. Bahagia kata kan huhuhu =P


Pipi yang makin mengembang ke tepi



Dalam meniti rumah tangga ni sebenarnya ada manis dan pahit nya. Cuma kita kena pandai mencorakkan rumah tangga. Alhamdulillah dapat suami yang kuat mengalah sebab bini dia memang jarang nak mengalah tapi sebenarnya bini adakala turut mengalah. 

Dalam rumah tangga jangan nak berkeras sangat dengan pasangan kita sebab mesti kita nak rumah tangga yang harmoni. Kalau tua-tua dok bergaduh malu kat anak-anak. Jadi satu pihak jangan la terlampau nak berkeras. 

Semoga rumah tangga kami yang baru setahun jagung ni akan kekal bahagia sampai akhir hayat kami.

Rindu laki sob sob sob



21 comments:

  1. seriously akak ingat 3 weeks pregnant, lama tak nampak GKSB .... ni baru akak datang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jarang nak update, balik sokmo tetiap minggu hihi

      Delete
  2. insyaAllah..semoga rumahtangga sentiasa harmoni dan dalam rahmat Allah hendaknye..

    ReplyDelete
  3. Askm,
    Nak ajak datang blog kita..
    http://petakbunga-diari.blogspot.com/2014/05/bagaimana-kamu-tahu-kamu-sudah-jatuh_16.html

    ReplyDelete
  4. ALOLOLOLO.....omey ny aaihhhh..mggu ni balik lg okey !

    ReplyDelete
  5. Betul. Hehe ni fiza dalam proses nak kawal tahap degil kat kpala ni...takut makin menjadi2 plak bila lpas kwin nnt..dosa. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah lepas kawen nanti kita akan berubah dengan sendirinya

      Delete
  6. semoga bahagia hingga jannah..amin :-)

    ReplyDelete
  7. amin..semoga brbhgia & brkekaln selalu yer..

    ReplyDelete
  8. insyaAllah sama2 jaga rumah tangga. bahagia sampai syurga. amin

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi