Thursday, September 18, 2014

BERSANTAI BERSAMA LISA SURIHANI DAN THE BODY SHOP


Assalamualaikum...

Baru-baru ni aku menang contest dari The Body Shop dapat la pass VIP untuk jumpa Lisa Surihani dan menang voucher bernilai RM200. 

Aku ni memang boleh kata pelanggan setia TBS. Memang aku suka sangat sebab semua bahan diperbuat dari bahan-bahan semulajadi. Dari perfume, lotion dan barang make-up kebanyakan dari TBS. Ni bukan sponsor post okeh tapi bercakap atas nama pelanggan tetap hehe..





So hari tu hari bertuah aku sebab dapat jumpa Lisa Surihani live.. Cantik sangat Lisa tau...





Nampak tak beg yang aku pegang tu dalam tu ada lagi beberapa gift set dari TBS....Comel kan Lisa?? Orang sebelah dia pon comel juga #ehhhhh 





Venue: The Body Shop KLCC. 

Aku naik LRT jer dari LRT taman Melati. Lepas dah cium pp kanan dan kiri Lisa *ewahh ada hati* terus gerak balik dan siap-siap nak p kenduri pulak dkt Taman Bolton. Gerak dengan sepupu sepapat dan anak sedara.




With my Qaseh Irdina.

Anak sedara yang paling nakal hehehe....Tengok la parut kat dahi tu...  

Kalau ampa nak tau aku adalah pelanggan tetap TBS bila ada duit =P...... Situ jer la tempat shopping aku. Dari lipstik smpai la barang2 mandian dan lotion. Paling aku suka sebab TBS berasaskan bahan semula jadi. Nanti aku kongsikan barang feveret aku dari TBS. 

Stay tuned! 

=)

6 comments:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi