Monday, February 24, 2014

BILA BERGELAR ISTERI

Assalamualaikum... haluuu uolsss... 

Mesti tertunggu-tunggu entry baru kan? Iolsss bz sangat lepas kenduri. Baru 3 minggu jadi isteri tapi isteri tiada di sisi suami almaklum la kena PJJ. Sedih hukhuk =,(

Lepas kahwin ni dia punya sensitif lain macam. Ayaq mata tu senang ja nak mengalir. Tambah dok berjauhan dengan suami. Lagi la cepat sangat "sebek". Kalau tengah solat tu time baca doa lagi la...Laju ja nangis.. Selalu sangat berdoa supaya aku dapat kerja lain dan berada dekat dengan suami. Harap doa kami termakbul.

Asalnya aku nak update pasal kenduri tapi gambar tak dapat lagi so tak syok la update tanpa gambar. Tunggu la sampai aku dapat gambar nanti aku update.

Jadi ni la cerita selepas bergelar isteri. Dah hampir sebulan kahwin tapi betul-betul duduk dengan suami baru 2 minggu. Hurmm Hurmmm. Mula la mata nak bertakung ni... Semoga aku terus kuat dan tabah nak hadapi PJJ ni. Kalau setakat PJJ tu ok la tapi bila ada masalah sampingan lain mula la rasa sangat perlukan suami di sisi. 

Hmmmm... sedih la plak. Nanti la sambung update.



Friday, February 21, 2014

BERTUKAR STATUS


Buat yang merindui

Official Married!






Bersambung...............................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi